پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشتریان آسیاتک می‌توانند از طریق شماره ۹۰۰۰۱۵۴۴ به صورت رایگان با آسیاتک در تماس باشند

آسیاتک

چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵:۵۶


محمد بابایی، معاون کسب‌وکار آسیاتک، می‌گوید: تلفن ثابت آسیاتک (آسیاتل) از خدمات جدید آسیاتک است و مشتریان این شرکت می‌توانند از طریق شماره ۹۰۰۰۱۵۴۴ به صورت رایگان با آسیاتک در تماس باشند.

تیک نیوز- به گزارش روابط عمومی مجموعه انتقال داده‌های آسیاتک، محمد بابایی معاون کسب‌وکار این مجموعه با تاکید بر اینکه توسعه خدمات سازمانی و یکپارچه‌سازی از برنامه‌های اصلی آنهاست می‌گوید: تلفن ثابت آسیاتک (آسیاتل) از خدمات جدید مجموعه ماست که در ابتدا خودمان از آن استفاده کردیم و مشتریان ما هم می‌توانند از طریق شماره ۹۰۰۰۱۵۴۴ به صورت رایگان با آسیاتک در تماس باشند.
 
بابایی ادامه می‌دهد: این سرویس برای کسب‌وکار‌هایی که دنبال ارتباط با مشتری و تبلیغات گسترده و اثربخش هستند انتخاب درستی است؛ چراکه امکان همسان‌سازی خط پیامک با خطوط ثابت را در اختیار سازمان قرار می‌دهد و از این طریق، به توسعه کسب‌وکار‌ها کمک می‌کند. ضمن اینکه شاخص‌ترین سرویس‌های آسیاتل در این بخش خطوط تلفن Toll Free با پیش‌شماره ۹۰۰۰ و خطوط تلفن ارزش افزوده با پیش شماره ۹۰۹۰ است. Toll Free در واقع امکان تماس رایگان برای ارباب رجوع و مخاطبان سازمان است و از این رو می‌تواند به بهبود ارتباطات سازمان با مخاطبان کمک کند.
 
محمد بابایی، معاون کسب‌وکار آسیاتک
به گفته معاون کسب‌وکار آسیاتک، آنها تاکنون به بیش از ۶ هزار سازمان و مجموعه خصوصی و دولتی خدمات راهکار‌های جامع سازمانی شامل ارائه خدمات پهنای باند اختصاصی و شبکه خصوصی مجازی، مرکز داده و سرور ابری و تلفن ثابت سازمانی، ارائه داده‌اند: مجموعه ما در راستای تحقق این اهداف یک پازل سه‌تکه از خدمات را طراحی کرده است که شامل ارائه خدمات حوزه اینترنت و انتقال داده، خدمات حوزه مرکز داده (Data Center) و خدمات حوزه تلفن ثابت و پیامک می‌شود.
 
بابایی در ادامه با بیان اینکه امروزه متمرکز کردن سرور‌های شبکه و استفاده از منابع مشترک نگهداری، ضررورت استفاده از خدمات حوزه Data Center را برای مسئولان و کارشناسان فنی سازمان‌ها انکارناپذیر کرده است می‌گوید: آسیاتک بزرگ‌ترین مرکز داده بخش خصوصی کشور را در اختیار دارد و به سازمان‌ها و شرکت‌ها، خدمات سرور اختصاصی، سرور ابری (Cloud)، میزبانی سرور و سرور مجازی ارائه می‌کند و حالا یکی از تامین‌کنندگان متنوع‌ترین پلن‌های سرور‌های اختصاصی برای نیازمندی‌های متفاوت در بین مراکز داده فعال در کشور است.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو