شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

لزوم پایداری ارتباطی در روزهای پایان سال و تعطیلات عیدنوروز

شهریار سرداری

چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵:۰۴


مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل سابق و سرپرست جدید اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: پایداری ارتباطی در روزهای پایانی سال و تعطیلات عید نوروز بسیار اهمیت دارد و نظارت بر آخرین وضعیت زیرساخت‌های ارتباطی در استان‌ها، امری ضروری است.

تیک نیوز- به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، حسین حمیدی پور، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در آیین تکریم و معارفه مدیرکل سابق و سرپرست جدید اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل که با حضور قاسمیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل و مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت در استان همراه بود، گفت: پایداری ارتباطی در روزهای پایانی سال و تعطیلات عید نوروز بسیار اهمیت دارد و نظارت بر آخرین وضعیت زیرساخت‌های ارتباطی در استان‌ها، ضروری است.
وی با تقدیر از خدمات مدیرکل سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، شهریار سرداری، سرپرست جدید این اداره‌کل را مدیری توانمند از بدنه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات معرفی کرد.
در ادامه قاسمیان با اشاره به اهمیت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: رشد و تحولات علمی با سرعت در حال انجام بوده و پیشرفت‌های حوزه فناوری اطلاعات توقف‌ناپذیر است.
وی ابراز امیدواری کرد: با توسعه زیرساخت‌های اصلی استان، شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیر در اقتصاد دیجیتال استان باشیم.
سرداری، سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل نیز از بهروز رزمی، مدیرکل سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به عنوان مدیری پرتلاش یاد کرد و از زحمات وی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو