یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کمک‌هزینه یک میلیارد تومانی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به بهترین بازی‌های متاورسی

بازی متاورس

پنج شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵:۰۳


بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و همراه اول برای تولید بازی‌های ویدئویی در حوزه متاورس رویدادی برگزار و به دو طرح برتر یک میلیارد تومان کمک‌هزینه اهدا می‌کنند. مهلت ارسال اثر برای حضور در این رویداد پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ تعیین شده است.

تیک نیوز- به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این فراخوان با هدف معرفی، حمایت و ایجاد انگیزه برای کاربران و بازی‌سازان در جهت ورود به دنیای متاورس منتشر شده است.
 
این رویداد با همکاری ساختار حمایتی همگرا، مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و خانه بازی جهش اول (به نمایندگی از اپراتور همراه اول) برگزار می‌شود. همچنین تمام تیم‌ها و شرکت‌هایی که طرح و توانایی ساخت بازی در زمینه متاورس را دارند می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.
 
تیم‌ها و شرکت‌های بازی‌سازی برای شرکت در این رویداد می‌توانند سند طراحی بازی (GDD ) خود را برای دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.
 
در نگارش این سند باید این موارد رعایت شود:
 
در سند طراحی بازی حتماً باید مدت‌زمان و هزینه مورد نیاز برای تولید بازی، به طور جداگانه و شفاف مشخص شود.
سند طراحی بازی ارسال‌شده باید هر سه بخش مفهوم کلی طرح (سند مفهومی)، طراحی و فنی را پوشش دهد.
در سند طراحی و در بخش مربوطه حتماً باید موارد مربوط به مطالعات بازار و جذب مخاطبان پوشش داده شده باشد.
همچنین در این رویداد بخش طرح‌هایی که ظرفیت رشد و ورود به دنیای متاورس با عملکردهای آن را دارند، شناسایی و برای مشارکت در تولید، تجاری‌سازی و جذب سرمایه‌گذاران معرفی خواهند شد.
 
جوایز رویداد
در این رویداد دو طرحی که بتوانند در مرحله ارزیابی آثار بالاترین امتیاز را دریافت کنند وارد فرایند تولید و تجاری‌سازی می‌شوند و در این مرحله مشارکت در تولید بازی و ارائه مشاوره‌های فنی و ایده‌پردازی به کمک مشاوران برتر ارائه می‌شود.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو