جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

«حال» با ۴ میلیون مشترک آغاز به کار کرد

حال خوب

یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶:۰۱


«مشورپ» به عنوان سرویس سلامت آپ که از این پس با نام «حال» فعالیت می‌کند، اعلام کرده است در یک سال گذشته تعداد کاربران خود را از ۲۰ هزار نفر به ۴ میلیون رسانده است.

تیک نیوز- علی‌اکبر فراهانی مدیر عامل آسان پرداخت، با اشاره به تغییر نام سرویس سلامت آپ از «مشورپ» به «حال» به گزارش عملکرد این مجموعه در ۲ سال گذشته پرداخت و عنوان کرد امکان پرداخت اعتباری و اقساطی در این پلتفرم نیز برای کاربران فراهم شده است.
 
امکان پرداخت اعتباری سرویس سلامت آپ
فراهانی با برشمردن مزایای رقابتی «حال» به امکاناتی جدید در این پلتفرم پرداخت و گفت: با در نظر گرفتن شرایط تورمی و سخت اقتصادی در جامعه و با هدف گسترش خدمات حوزه سلامت، امکان پرداخت اقساطی و سرویس اعتباری در پلتفرم حال را فعال کرده‌ایم تا افراد بتوانند روند درمان را سریع‌تر و راحت‌تر انجام بدهند.
 
او در ادامه شرایط استفاده از سرویس اعتباری را این‌چنین توضیح داد: شرایط اقساط سرویس اعتباری مجموعه آسان پرداخت در قالب همکاری با دو مجموعه آپ سان و تالی خواهد بود. اعتبار از ۲۵۰ هزار تومان تا ۵۰ میلیون و شرایط بازپرداخت اعتبار ۱۲ ماهه است و تا کنون ۱۱۰هزار نفر از سرویس اعتبار تالی برای دریافت خدمات استفاده کرده‌اند و سرویس خدمات اعتباری با بررسی کدملی و حساب بانکی افراد انجام می‌شود.
 
فراهانی در ادامه توضیح داد مشورپ سرویس سلامت آپ، از مرداد ۹۸ آغاز به کار کرده بود اما با شیوع کرونا کاربران بیشتری از آن استفاده کرده‌اند و حالا پس از دو سال آنها تصمیم گرفته‌اند نام مشورپ را به حال تغییر دهند. فراهانی دلیل انتخاب نام «حال» را تلاش این پلتفرم برای ایجاد حال بهتر در شرایط جسمی و روحی افراد جامعه عنوان کرد.
 
امین دولتی، هم‌بنیانگذار و مدیرعامل حال (مشورپ) نیز با اشاره به موضوع سلامتی در جامعه و حمایت مسئولانه آسان پرداخت در زمینه سرویس سلامت آپ ادامه داد هدف اول پلتفرم «حال» گسترش ارائه خدمات سلامت به شکل غیر حضوری و دسترس‌پذیر کردن حوزه روانشناسی سلامت برای عموم جامعه است. او خدمات آنلاین این پلتفرم را امکاناتی مثل ویزیت آنلاین، امکان دریافت نسخه‌های الکترونیکی و خدمات درمانی، مشاوره‌ای و آزمایشگاهی به صوت آنلاین دانست.

۴میلیون کاربر از پلتفرم حال استفاده کرده‌اند
به گفته فراهانی از سال ۹۹ تا سال ۱۴۰۰ بیست هزار کاربر این پلتفرم به ۴ میلیون کاربر افزایش پیدا کرده‌اند و در حال حاضر ۱۷۰۰ پزشک و مشاور روانشناسی روی این پلتفرم خدمات ارائه می‌دهند و ۳۰۰ مرکز خدماتی سلامت از جمله آزمایشگاه و بیمارستان‌‌ها با این پلتفرم قرارداد خدمات آنلاین دارند. او همچنین تمرکز فعلی پلتفرم حال را در تهران مشهد، قم، تبریز، شیراز، اهواز، اصفهان و گرگان عنوان کرد و گفت آنها به زودی می‌خواهند در سایر شهرستان‌ها و روستاها خدمات ارائه دهند تا هدف اصلی این مجموعه یعنی دسترس‌‌پذیری محقق شود. فراهانی به دسترس‌پذیری پلتفرم «حال» در کشور امارات و ترکیه نیز پرداخت و گفت درآمد این پلتفرم در یک سال از ماهانه ۵۰ میلیون به دو میلیارد رسیده است.
 
محمدرضا اسکندریون رئیس هیئت مدیره آسان پرداخت نیز از همکاران حوزه سلامت دیجیتال خواست استارت‌آپ‌های جدید را به چشم تهدید نگاه نکنند و اکوسیستم را برای همکاری و توسعه فعالیت‌های این حوزه برای یکدیگر آماده کنند.
 
فراهانی در پاسخ به پیوست مبنی بر روند رو به کاهش شیوع کرونا و استقبال بیشتر از  خدمات حضوری نیز توضیح داد: درست است که خدمات غیر حضوری و خدمات مختص به کرونا مثل تست پی‌سی‌آر به شدت کاهش یافته است و ما از اوج دریافت خدمات غیرحضوری فاصله گرفته‌ایم اما تمام افرادی که راحتی خدمات آنلاین در حوزه سلامت دیجیتال را تجربه کرده‌اند مخاطبان اصلی اپ‌هایی مثل «حال» خواهند شد. دولتی نیز با تایید صحبت‌های فراهانی عنوان کرد هرگز به آمار و ارقام قبل از کرونا باز نمی‌گردیم و کرونا حوزه سلامت دیجیتال را متحول کرده است و مخاطبان بیشتری به آن تمایل پیدا کرده‌اند. ضمن اینکه ما با چشم‌اندازی فراتر از کرونا حال را طراحی کرده‌ایم و بازار هدف ما ارائه خدمات برای پزشکان و بیماران شهرستانی نیز هست.
 
فراهانی در پایان نشست عنوان کرد گرچه ما بزرگترین سهامدار پلتفرم حال هستیم اما هیچ‌گونه محدودیتی برای این پلتفرم قائل نشده‌ایم و «حال» می‌تواند روی سایر سوپراپلیکیشن‌ها و سایت‌ها نیز وب سرویس خود را ارائه دهد.
منبع: پیوست
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو