شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مصطفی امینی سرپرست شرکت گسترش فناوری های نوین بانک کشاورزی شد.

مصطفی امینی

سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸:۵۸


مهدی رضایی سرپرست بانک کشاورزی، طی حکمی مصطفی امینی را به عنوان سرپرست شرکت گسترش فناوری های نوین منصوب کرد.

تیک نیوز- به گزارش روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی،مهدی رضایی صبح روز شنبه هفدهم اردیبهشت ماه در آیین معارفه امینی، با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های شرکت گسترش فناوری های نوین در عرصه فناوری و خدمات بانکداری الکترونیک،ضمن تأکید بر ضرورت توسعه این قابلیت ها ، هفت مأموریت ویژه را برای  این شرکت تشریح و تببین کرد.

سرپرست بانک کشاورزی در تبیین مأموریت های هفتگانه  شرکت گسترش فناوری های نوین  گفت : این شرکت بازوی تحول دیجیتال این بانک است و ساماندهی طرح های موجود و تشکیل یک هلدینگ فناوری های IT در این شرکت را دیگر مأموریت مهم آن دانست.

وی توسعه زیست بوم(اکوسیستم) فن آوری و نوآوری مالی همچنین توسعه نظام مدیریت اسناد تجاری دیجیتال را از دیگر رسالت های ضروری برای پیشبرد برنامه های این شرکت دانست و بر توسعه بانکداری دیجیتال و منابع انسانی در حوزه فناوری اطلاعات به عنوان مأموریتی راهبردی تأکید کرد.

بر اساس این گزارش، رضایی در این آیین ، مصطفی امینی را که فارغ التحصیل دانشگاه تربیت مدرس در مقطع دکتری است و تجربه کاری در صنعت خدمات مالی، صنعت تلکام و فناوری اطلاعات را دارد، به عنوان سرپرست جدید شرکت گسترش فناوری های نوین معرفی و منصوب کرد.

گفتنی است، شرکت گسترش فناوری های نوین از شرکت های تابعه بانک کشاورزی است که در حوزه خدمات بانکی به ویژه عرضه، استقرار و راهبری راهکار استراتژیک بانکداری یکپارچه(Core banking) فعالیت می کند. 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو