دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شکایت بانک صادرات از سازمان تنظیم مقررات بررسی می‌شود

پژويان

چهارشنبه ۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۷:۰۰


رییس شورای رقابت اعلام کرد: بانک صادرات از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شکایت کرده است این موضوع در دست بررسی است.

وایمکس نیوز - جمشید پژویان با بیان این مطلب گفت: یکی از مواردی که در جلسه شورای رقابت مطرح شد به کدهای چهار رقمی مربوط است که استفاده‌کنندگان از این کدها مثل بانک صادرات در رابطه با افزایش قیمت و نرخ این کدها شکایت داشتند.

وی افزود: موارد شکایت و صحبت‌های طرفین شکایت که از جمله بانک صادرات بود، مورد استماع قرار گرفت و قرار شد درباره آن بحث و بررسی کنیم.

رییس شورای رقابت ادامه داد: اگر اختلاف رفع شده و تفاهم ایجاد شود، نیازی به ادامه موضوع نیست و ولی اگر اختلاف ادامه پیدا کند، گفته شده که بانک صادرات شکایت خود را به‌صورت کتبی ارایه کند تا شورای رقابت در جلسه بعدی آن را مورد بررسی قرار دهد و رای نهایی آن صادر شود.

وی بیان کرد: تغییر نرخ و افزایش قیمت کدهای چهار رقمی به این شکایت منجر شده که این موضوع در دستور کار است.

کدهای خدماتی دو دسته هستند، گروهی با عدد«یک» شروع می‌شود که به دو نوع سه رقمی و چهار رقمی تقسیم می‌شوند و گروهی با شماره «096» به متقاضیان ارایه شده است؛ ‌کدهای سه‌رقمی بیش‌تر در موارد ضروری که ماهیت مهم و حیاتی دارند، استفاده می‌شود و کدهای چهار رقمی بیش‌تر در حوزه‌های تجاری، اقتصادی و خدماتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کدهایی که با شماره «یک» شروع می‌شوند استانی است و در هر استان جداگانه راهیابی می‌شوند و در صورت راهیابی بین استانی، باید دارندگان این شماره‌ها با اپراتورهای مربوطه در این زمینه قرارداد امضا کرده و در قالب آن، هزینه‌های تعریف شده را نیز پرداخت کنند.

منبع:‌ ایسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو