یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

سرویس وایمکس دو هفته دیگر در نیویورک عرضه می‌شود

نيويورک

چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۶:۰۰


با همکاری دو اپراتور اسپرینت (Sprint) و کلیروایر(Clearwire) تا دو هفته دیگر سرویس‌های وایمکس در شهر نیویورک عرضه خواهد شد و طبق اعلام این اپراتورها، شهرهای لس‌آنجلس و سانفرانسیسکو هم در ماه دسامبر تحت پوشش شبکه وایمکس قرار می‌گیرند.

وایمکس نیوز - شبکه وایمکس مشترک اسپرینت (Sprint) و کلیروایر(Clearwire) از تاریخ اول نوامبر در نیویورک به بهره‌برداری می‌رسد و شهرهای لس‌آنجلس و سانفرانسیسکو هم در ماه دسامبر تحت پوشش این شبکه قرار می‌گیرند.
این دو شرکت اندکی پس از راه‌اندازی شبکه به صورت جداگانه و با نام تجاری خودشان تجهیزات و خدمات وایمکس را به کاربران این شهرها عرضه خواهند کرد. اسپرینت می‌خواهد شبکه‌ وایمکس خود را به سرعت در سراسر کلان‌شهر نیویورک گسترش دهد ولی هنوز تقدم محله‌های مختلف را اعلام نکرده است.
کلیروایر هم فروش مودم‌های نسل سوم و چهارم را در کلان‌شهرهای نیویورک و لس‌آنجلس آغاز کرده است و فروشگاهی اختصاصی در نیویورک باز کرده است. شهرهای تامپا، میامی، اورلاندو، نشویل، دنور، مینیاپلیس، سینسیناتی، کلیوند و پیتزبورگ نیز در طرح توسعه‌ این شرکت قرار دارند.
هزینه‌ خدمات نامحدود این شرکت‌ها در دو ماه نخست 35 دلار و برای 22 ماه بعدی و در چارچوب قراردادی اجباری و دو ساله 22 دلار است.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو