یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

سرويس ويدئو کنفرانس در نمايشگاه تلکام ارايه مي شود

مخابرات

شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۷:۰۰


معاون اداره کل کنترل و مديريت شبکه مخابراتي استان تهران گفت: سرويس ويدئو کنفرانسي مطابق با فناوري هاي روز دنيا با کيفيت مناسب صوت و تصوير در نمايشگاه بين المللي مخابرات ارايه مي شود.

وايمکس نيوز - حسن متقي محمودي با اشاره به راه اندازي سرويس ويديو کنفرانس در نمايشگاه تلکام سال گذشته گفت: امسال نيز بار ديگر اين سرويس به عنوان يک سرويس ارزش افزوده در نمايشگاه مخابرات و در غرفه شرکت مخابرات تهران عرضه خواهد شد.
وي با بيان اينکه شرکت مخابرات استان تهران در غرفه خود در ايران تلکام 2011 سرويس هايي که سال گذشته ارايه داده بود را بار ديگر عرضه مي کند، گفت: ويديو کنفرانس سيستمي است که به واسطه آن و با کمک بستر مخابراتي مناسب که شامل خطوط E1 و ديتا مي شود ارتباط صوتي و تصويري را به صورت همزمان بين دو يا چند نقطه برقرار مي کند.
معاون اداره کل کنترل و مديريت شبکه مخابراتي استان تهران با اشاره به تعرفه هاي سرويس ويدئو کنفرانس که براساس مصوبه کميسيون تنظيم مقررات در اختيار کاربران گذاشته مي شود، اضافه کرد: تعرفه هاي اين سرويس به دو بخش برون استاني و درون استاني تقسيم مي شود که تعرفه اين سرويس براي دو نقطه برون استاني 260 هزار تومان براي دو ساعت خواهد بود و با اضافه شدن يک ساعت به استفاده از اين سرويس مبلغ 110 هزار و 500 تومان، براي 30 دقيقه اضافه 58 هزار تومان و براي يک ريع ساعت اضافه تر 30 هزار و 875 تومان هزينه درنظر گرفته شده است.
وي با بيان اينکه اين سرويس ارتباطي با خطوط تلفن ثابت نداشته و بر بستر انتقال خطوط E1 است، افزود: اين سرويس ارتباط بين چندين هزار نفر را بدون محدوديت و بدون استفاده از تلفن ثابت و موبايل فراهم مي کند.

 

منبع: ستاد خبري گروه مخابرات

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو