یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

مبين وان در نمايشگاه ايران تلکام مسابقه پيامکي برگزار مي کند

تیک نیوز

شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۵:۰۰


مديرفروش و بازاريابي شرکت مبين وان با اشاره به حضور اين شرکت براي دومين سال پياپي در نمايشگاه "ايران تلکام" از برگزاري يک مسابقه پيامکي در غرفه اين شرکت در طول برپايي ايران تلکام 2011 خبرداد.

وايمکس نيوز - فرانچسکو پرتا با بيان اين مطلب گفت: مبين وان با برپايي مسابقه "پاندا را پيدا کن" هر روز يک دستگاه تبلت گالکسي سامسونگ به برنده اهدا خواهد کرد که با توجه به سابقه حضور مشترکان در مسابقات پيامکي به نظر مي رسد اين مسابقه از استقبال خوبي برخوردار خواهد بود.
وي با بيان اينکه مبين وان قصد دارد به نقطه اتصال شرکت هاي مخابرات ايران و همراه اول و ارايه کنندگان محتوا تبديل شود، تاکيد کرد که نمايشگاه تلکام فرصت خوبي براي معرفي سرويس هاي جديد و تجارت جديد و جذب مشتري بيشتر است.
پرتا از نمايشگاه تلکام به عنوان يکي از بهترين و مهمترين نمايشگاه هاي خاورميانه نام برد و در مورد شرکت تازه تاسيس مبين وان که يک سال پيش فعاليت خود را در ايران و با هدف رهبري بازار خدمات ارزش افزوده براي اپراتورهاي مخابراتي تلفن ثابت و همراه آغاز کرده است، افزود: مبين وان حاصل همکاري مشترک کمپاني وان ايتاليا و شرکت ايران مبين است که براي فعاليت در عرصه خدمات ارزش افزوده با شرکت مخابرات ايران و اپراتور همراه اول از يک سال پيش کار خود را در ايران آغاز کرده است.
مدير فروش و بازاريابي شرکت مبين وان با بيان اينکه کمپاني وان ايتاليا در تمامي دنيا به عنوان يک شرکت فعال در عرصه خدمات ارزش افزوده مخابراتي شناخته شده است با اشاره به همکاري در کشورهاي مکزيک، برزيل، چک، ايران و ايتاليا تاکيد کرد: اين شرکت بين المللي که سومين پرتال ايتاليا را با نام "لئوناردو" راه اندازي کرده تصميم به فعاليت در حوزه خدمات ارزش افزوده در خاورميانه و به ويژه ايران گرفته است.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو