یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

مبین وان سرویس ستاره 8 را معرفی کرد

تیک نیوز

جمعه ۲۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۶:۰۰


سرویس ستاره 8 توسط مبین ‌وان در نمایشگاه تلکام 2011 ارایه می‌شود.<BR>

وایمکس نیوز - فرانچسکو پرتا، مدیر مسوول بازاریابی شرکت مبین وان با بیان این مطلب گفت: ستاره 8 سرویسی است که در حال حاضر روی خط تلفن ثابت مشترکان 13 استان فعال شده است.
وی افزود: با استفاده از این سرویس مشترکان می‌توانند با گرفتن کاراکترهای ستاره 8 به 118 یا 1818 وصل شوند و یا از خدمت محتوایی شامل استفاده از شاهنامه، فال روزانه، فال حافظ و غیره به صورت درختی و مرحله به مرحله استفاده کنند.
وی در مورد تعرفه این سرویس‌ها گفت: به ازای استفاده از هر محتوا مبلغ 300 تومان هزینه کم می‌شود و اگر مشترکی در یک‌ماه بیش از 10 تماس یعنی بیش از 3 هزار تومان سرویس بگیرد، مابقی تماس‌های وی رایگان خواهد بود.
پرتا در مورد نحوه دریافت هزینه این سرویس‌ها گفت: هزینه این تماس‌ها روی قبض تلفن مشترکان منظور می‌شود.
مدیر مسوول بازاریابی شرکت مبین وان در مورد سرویس‌های دیگری که به زودی راه‌اندازی می‌شود، گفت: خدمات voice ستاره 8 سرویس دیگری است که توسط مبین وان همان سرویس voip را به صورت داخلی اعمال می‌کند.
وی افزود: مشترکان تلفن ثابت با استفاده از این سرویس هنگام تماس با سایر شهرها هزینه کمتری را پرداخت می‌کنند.
به گفته پرتا، سرویس ایمیل به نشانی clickon.ir ایمیل رایگان، پیامک رایگان و دریافت و ارسال رایگان نمابر را در اختیار مشترکان قرار می‌دهد.
وی افزود: یکی از ویژگی‌های این ایمیل در مقایسه با ایمیل یاهو و جی‌میل این است که تمامی فرآیند ارسال و دریافت ایمیل از این طرح در کشور صورت می‌گیرد.
مدیر مسوول بازاریابی شرکت مبین وان در مورد سرویس‌هایی که روی همراه اول ارایه می‌شود نیز گفت: خدمات ارزش‌افزوده روی تلفن‌های دایمی همراه اول از طریق ارسال پیامک به شماره 2030 صورت می‌گیرد که شامل فال ستاره‌شناسی، نکات سلامتی، فال حافظ، جملات پ نه پ، اخبار ورزشی و غیره است.
وی افزود: حراج معکوس هم سرویس دیگری است که هم اکنون در نمایشگاه در حال بهره‌برداری است به طوری که مشترکان همراه اول می‌توانند به شماره 2030 منحصر به فردترین و پایین‌ترین عدد را پس از حروف bid پیامک کنند.
وی در ادامه گفت: این عدد حداقل 250 ریال معادل کوچک‌ترین سکه رایج کشور است و نمی‌تواند اعشاری باشد.
پرتا گفت: برنده این مسابقه یک عدد گوشی تلفن همراه iphon4 دریافت خواهد کرد.
مدیرمسوول بازاریابی شرکت مبین وان گفت: ابتکار دیگری که هم اکنون توسط مبین وان در تلکام 2011 در حال اجراست سرویسی است که در آن مشترکان از طریق پیامک در مسابقه "پاندا را پیدا کن" شرکت می‌کنند و جایزه آنان نیز یک تبلت گلکسی تب سامسونگ خواهند بود.
گفتنی است شرکت مبین وان سرمایه‌گذاری مشترکی است بین دو شرکت "ایران مبین" و "وان می" که در زمینه صنعت مخابرات و ارتباطات فعالیت می‌کند.
این شرکت ارایه کننده سرویس‌های ارزش‌افزوده و به طور خاص 3G است.


 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو