یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

مزایای استفاده از کوپن تخفیف اینترنتی تشریح شد

خريد اينترنتي

یکشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۲:۰۰


امروزه اینترنت به عنوان یکی از ابزارهای موثر در بازاریابی و تبلیغات به کار گرفته می شود؛ این ابزار در کنار ابزار همیشگی و قدرتمند "تخفیف" پدیده جدیدی است که برای اولین بار توسط یک آمریکایی با نام اندرو منسون در سایتی تحت عنوان GROUPON.COM به کار گرفته شد. در حال حاضر سه سال از آغاز فعالیت GROUPON در آمریکا می گذرد و در طی این چند سال و در شرایط بحران اقتصادی فعالیت خود را به بیش از 20 کشور گسترده است. در ایران نیز اتفاق مشابهی افتاده است و شرکت هونو پرداز با مطالعاتی که روی این روش انجام داده سایتی را با عنوان بایکس(buyex) طراحی کرده و خدمات مشابهی را ارایه می کند.

وایمکس نیوز - آنچه در ادامه می خوانید روش کار این سایت است که در نشستی خبری با حضور مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت هونوپرداز تشریح شد.
بایکس همان ارزش است
مسعود طباطبایی، مدیرعامل شرکت هونوپرداز درباره این سایت گفت: بایکس در اصل برگردان کلمه کردی بایج به معنای ارزش است که معتقدیم با نوع کارکرد سایتمان توافق و همخوانی دارد.
وی افزود: روش کار ما اینگونه است که ابتدا با صاحبان کسب و کار مذاکره می کنیم و بر اساس قراردادی که می بندیم برای شرکت های مذکور تبلیغ می کنیم.
وی در ادامه گفت: تبلیغات ما به شکل اینترنتی و از طریق ارسال ایمیل به اعضای سایتمان است.
به گفته طباطبایی شرکت ها در ازای تبلیغاتی که ما می کنیم و مشتریانی که که از این راه به دست می آورند درصدی به مشتریان تخفیف می دهند و بخشی از سودشان را نیز به هونوپرداز اختصاص می دهند.
وی گفت: در این روش هم سرویس دهندگان، هم سرویس گیرندگان و هم شرکت هونوپرداز به سود می رسند.
مدیرعامل هونوپرداز گفت: تخفیف های درنظر گرفته شده بین 50 تا 90 درصد است و شامل خدمات و محصولات مورد علاقه خانم ها و آقایان خواهد بود.
وی افزود: طبق بررسی های صورت گرفته 60 درصد کاربران این سایت ها خانم های دارای تحصیلات دانشگاهی هستند.
وی در مورد رقبای بایکس گفت: در حال حاضر شرکت هایی چون تخفیفان و نت برگ جزو رقبای ما به حساب می آیند، اما مزیت ما بر این سایت ها این است که برنامه نرم افزاری بایکس توسط مهندسان ایرانی و با توجه به نیازها و سبک زندگی کاربران ایرانی تهیه شده است.
کیفیت محصولات بایکس تضمین شده است
طباطبایی در مورد کیفیت محصولات ارایه شده با وجود تخفیف های درنظر گرفته شده گفت: ممکن است برای مشترکان این ذهنیت به وجود بیاید که سرویس دهنده محصولات و خدمات کم کیفیت تری را در ازای تخفیف مذکور ارایه کند، اما اینطور نیست.
وی افزود: از سرویس دهندگان برای ارایه محصولات و خدماتشان تضمین گرفتیم که حتی ارایه سرویس های خود را به روز یا ساعت خاصی محدود نکنند.
وی در ادامه گفت: بخشی از سایت را به مشترکانمان اختصاص دادیم تا بعد از استفاده از سرویس ها نظرشان را برای ما بگذارند؛ این روش دیگری برای تضمین خدمات است.
برنامه ها
مدیرعامل هونوپرداز به برنامه های شرکت اشاره کرد و گفت: فعلا سه فاز برای زمان بندی سرویس های ارایه شده در نظر گرفتیم. در فاز اول سایت بایکس سرویس دهی می کند و در مرحله بعدی سراغ توسعه زیر ساخت های موبایل می رویم و در فاز سوم نیز سرویس هایی را ارایه خواهیم کرد که بعدا اطلاع رسانی خواهد شد.
وی در مورد فاز دوم برنامه های هونوپرداز توضیح بیشتری داد و گفت: فاز دوم هم در راستای همان فاز اول یعنی ارایه محصولات و خدمات با تخفیف است با این تفاوت که آن سرویس ها به صورت آنلاین و از طریق موبایل به کاربر اطلاع رسانی می شود.
به عنوان مثال برای کاربری که در ساعت یک بعد از ظهر در خیابان میرداماد در حال تردد است پیامی حاوی تخفیف های رستوران های خیابان میرداماد در بازه زمانی ساعت یک تا سه اعلام می شود.
طباطبایی بستر مورد نیاز به ارایه این سرویس را استفاده از مزیت های اپراتور سوم عنوان کرد و گفت: دو اپراتور همراه اول و ایرانسل بستر مناسب برای ارایه این سرویس ها را ندارند.
وی شهر تهران را در مرحله اول مناسب ترین گزینه برای اجرای طرح بایکس اعلام کرد و گفت: تهران با داشتن 7 میلیون کاربر اینترنتی در مرحله اول دیده شده است، اما در حال مذاکره در مورد شهرهای کیش، اصفهان و تبریز هستیم تا کاربران بایکس بتوانند در هنگام مسافرت ها از تخفیف های شهرهای دیگر هم استفاده کنند.
مدیرعامل بایکس گفت: خدمات بایکس بیشتر در زمینه های ورزشی و تفریح، سلامت و زیبایی، آموزش و یادگیری و توریسم خواهد بود؛ محصولات درخواستی توسط پیک شرکت و خدمات از طریق ارسال کپن به دست مشتریان می رسد.


 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو