شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

تا سال 2015؛

رشد صنعت نوت‌بوک در بازارهای جدید به 21 درصد می‌رسد

نوت بوک

جمعه ۱۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۲:۰۰


بازارهای نو پدید شامل خاورمیانه، آفریقا، چین، خاوردور و آمریکای لاتین در پنج سال آینده نقشی کلیدی در افزایش فروش رایانه‌های کتابی(نوت‌بوک) ایفا می‌کنند به طوری که طبق گزارش جدید گروه تحقیقاتی آی‌دی‌سی رشد ترکیبی سالانه فروش نوت‌بوک در این بازارها تا سال 2015 به 21 درصد می‌رسد.

وایمکس نیوز - صنعت نوت‌بوک در چند سال گذشته تحول چشمگیری در خاورمیانه داشته است و شمار بیشتری از مردم به سراغ این نوع رایانه‌ها رفته‌اند تا بهره‌وری و توان ارتباطی خود را افزایش دهند. بنابراین تعجبی ندارد که شرکت سامسونگ با نوت‌بوک‌های متنوعی که عرضه می‌کند در نیمه نخست سال جاری میلادی در این بخش به رشد 65 درصدی در کشورهای حوزه خلیج فارس دست یافته باشد.
سامسونگ برای پاسخگویی به تقاضا در این منطقه انواع نوت‌بوک‌های گران‌قیمت و دارای قیمت متوسط را در این منطقه عرضه کرده است که سری‌های 3 300V و سری‌های 9 از جمله‌ آنها هستند. طراحی شکیل، باتری قوی و رنگ‌بندی متنوع از جمله مشخصات این رایانه‌ها است.
فروش در بازارهای نو پدید و از جمله خاورمیانه از بازارهای بلوغ یافته فراتر رفته است و تا سال 2015 فاصله این بازارها بیشتر هم می شود زیرا میزان فروش نوت‌بوک در بازارهای نوپدید به 236 میلیون می رسد. نفع‌برندگان نهایی این بالندگی هم مصرف‌کنندگان هستند زیرا از پیشرفته‌ترین نوت‌بوک‌های سازندگان ممتاز برخوردار می‌شوند.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو