جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

عرضه مدرن ترين چاپگر ليزري 3 کاره سامسونگ

چاپگر

یکشنبه ۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۲:۰۰


سامسونگ الکترونيک با تکيه بر تجارب ارزنده و موفق خود در امر توليد براي نام هاي مطرح تجاري جهان توانسته است بالاترين نرخ رشد فروش چاپگرهاي ليزري چندکاره را از آن خود کند.

وايمکس نيوز - با توجه به تجربه‌ قبلي در عرضه مدل‌هاي زيبا و مورد توجه کاربران حرفه اي، سامسونگ اقدام به عرضه آخرين و مدرن ترين مدل خود با نام تجاري SCX3200 کرده است.
دور از انتظار نيست اگر اين محصول 3 کاره(چاپگر/کپي/اسکنر) با تکيه بر چهار ويژگي زيبايي – کاربري فوق العاده آسان – امکانات پيشرفته و طراحي مدرن و کوچک در آينده نزديک جايگاه پرفروش ترين چاپگر ليزري را آن خود کند.
بهره مندي از تکنولوژي ECO PRINT اين امکان را براي اين مدل فراهم آورده تا با کاهش مصرف انرژي در زمان standby و همچنين کاهش مصرف تونر صرفه در هزينه و انرژي به ميزان قابل توجهي امکان‌پذير شده است.
کليد Print Screen موجود بر روي اين مدل نيز اين امکان را براي کاربر فراهم مي‌آورد تا دقيقا همان چيزي را که مي‌بيند با فشار يک دکمه پرينت کند.
همچنين همچون ساير چاپگرهاي ليزري جديد سامسونگ با نرم‌افزار اختصاصي سامسونگ با نام AnyWeb Print سازگاري داشته و به راحتي اين امکان را براي کاربر فعال مي‌کند تا هر صفحه اينترنتي را به راحتي چاپ کند.
سرعت مناسب و بالاي چاپ 18 صفحه A4 در دقيقه نيز از جمله موراد قابل اشاره در اين دستگاه است.
استفاده از درگاه اتصالي USB2، ابعاد کوچک و فضاي اشغالي کم اين دستگاه بر روي ميز کاربر، اين فرصت را به کاربران عادي و حرفه اي داده تا در کمترين فضاي ممک از اين چاپگر استفاده کنند.
شمارنده ديجيتال اين دستگاه، کابينت براق مشکي و سفيد با گوشه هاي گرد، رنگ بندي مناسب و زيبا، غيره همه و همه بر زيبايي اين دستگاه افزوده و آن را بعنوان انتخابي بدون شک و ترديد براي همه کاربران تبديل کرده است.

منيع:‌خبرگزاري موج

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو