یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

مرکز پاسخ گويي پنج شماره اي خدمات SLA زيرساخت راه اندازي شد

كريمي

پنج شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۷:۰۰


مرکز پاسخ گويي خدمات SLA شرکت ارتباطات زيرساخت به صورت شبانه روزي از طريق شماره تلفن 42811 پاسخ گوي مشترکين سرويسهاي ديتا است.

 به گزارش دفتر روابط عمومي و امور بين الملل شرکت ارتباطات زيرساخت مهندس «حسن کريمي» مدير کل مهندسي عمليات شبکه ديتا اين شرکت با اعلام اين مطلب افزود: اين مرکزبا هدف اجراي بهينه موافقتنامه سطح خدمات (SLA) خدمات ديتا   و باهدف بهبود پاسخگويي و افزايش رضايتمندي مشتريان شرکت ارتباطات زيرساخت  راه اندازي شد.

 
مدير کل مهندسي عمليات شبکه ديتا شرکت ارتباطات زيرساخت افزود: اين شرکت با راه اندازي مرکز پاسخگويي پنج شماره اي 42811 ،   ضمن ارتقاء وضعيت پاسخگويي به مشتريان ، امکان پيگيري وضعيت ارتباطات ديتاي شرکتهاي طرف قرارداد را فراهم  کرده است .
 
مهندس کريمي در ادامه گفت: مشتريان خدمات ديتاي شرکت ارتباطات زيرساخت که داراي قرارداد مستقيم با اين شرکت هستند ، با تماس با شماره 42811 در هر ساعتي از شبانه روز ، امکان پيگيري مشکلات احتمالي خطوط ارتباطي خود را دارند.
 
 مدير کل مهندسي عمليات شبکه ديتا شرکت ارتباطات زيرساخت افزود: باتماس مشترک ، به صورت خودکار ، بر اساس شرايط SLA  اقدام  مي شود و مواردي که  افت کيفيت و يا قطعي احتمالي ناشي از افت کيفيت سيستمهاي فني شرکت ارتباطات زيرساخت  باشد، براساس مفاد SLA و موارد مربوط به جرايم اقدام مي شود. 
 
وي تصريح کرد: پيش از اين، ارايه خدمات براي پيگيري شبانه روزي وضعيت ارتباطات و رفع خرابيهاي احتمالي ، با اختصاص چند خط تلفن معمولي   انجام مي شد ، اما هم اکنون با استفاده از اين سامانه پنج شماره اي و باتوجه به ضبط تمامي مکالمات ، اقدامات فني و پيگيريهاي بعدي نيز با شرايط بهتري امکان پذير خواهد شد.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو