شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

برای جلوگیری از لغو قرارداد و جریمه؛

مدیران ارشد هوواوی دست به دامن کارفرمایان ایرانی شدند

هواوي

سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۱:۰۰


اخیرا شرکت چینی هوواوی در برخی از پروژه‌های مخابراتی خود با شرکت‌های خصوصی و دولتی ایرانی با مشکل روبه‌رو شده است، به همین منظور مدیران منطقه خاورمیانه این شرکت با حضور در تهران اقدام به بررسی موارد و رایزنی با شرکت‌های طرف قرارداد کرده‌اند.

وایمکس نیوز -  این شرکت چینی که چند سالی است عنوان بزرگ‌ترین تامین کننده تجهیزات مخابراتی و ارتباطی ایران را از آن خود کرده اخیرا در برخی از پروژه‌ها با مشکلات فنی و طراحی روبه‌رو شده است.
همین موضوع باعث شده تا مدیران شرکت‌های همکار با اخطارهای جدی به این شرکت تا مرحله لغو قرارداد و جرایمی که در قراردادها دیده شده است نیز پیش بروند.
از همین رو اخیرا " ونگ جیانگ هوی" و "لو فینگ " مدیران خاورمیانه شرکت هوواوی پس از آنکه شرایط را بحرانی تلقی کردند‌ با حضور در ایران در حال رایزنی با شرکت‌های همکار برای حل اختلافات هستند.
گفتنی است‌ با توجه به تحریم‌های اقتصادی از سوی کشورهای اروپایی و آمریکایی، فضای کار در حوزه مخابرات به جولانگاه Huawei مبدل شده است.
هواووی هم اکنون طراحی و راه‌اندازی مهم‌ترین پروژه دیتا ایران به نام توسعه شبکه Backbone شبکه IP/MPLS کشور را در دست دارد.
یکی دیگر از پروژه‌های بزرگی که اخیرا این شرکت در دست گرفته، راه‌اندازی اپراتور سوم ایران است. این شرکت با اپراتورهای اول و دوم نیز همکاری نزدیکی دارد و پایلوت پروژه NGN مخابرات ایران نیز به هوواوی سپرده شده است. پیش‌تر در زمستان سال 1384 این شرکت مدتی در لیست سیاه قرار گرفته بود.
 

 منبع: روزنامه فناوران اطلاعات

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو