جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

فاز اول سیستم نظارت آنلاین رگولاتوری در سال 91 راه اندازی میشود

داداش زاده

سه شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۲:۰۰


مدیر کل نظارت بر سرویس‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان این‌که یکی از موضوعات مهم ما بحث بررسی و نظارت بر پوشش و کیفیت سرویس اپراتورهاست، گفت: فاز اول سیستم نظارت آنلاین در رگولاتوری را در شش ماهه اول سال 91 راه‌اندازی می‌کنیم.

غلامرضا داداش‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب ابراز کرد: با این کار کاملا به شبکه اپراتورها وصل خواهیم شد و دیگر نیازی به گزارش‌گیری به صورت غیر الکترونیکی از اپراتورها نخواهیم داشت و اطلاعات مورد نظر به صورت الکترونیکی در اختیار رگولاتوری خواهد بود.

مدیر کل نظارت بر سرویس‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات در ادامه با بیان اینکه طرح جامع نظارت آنلاین بر اپراتورها آماده شده که امکان نظارت مالی، حقوقی و فنی را فراهم می‌کند، گفت: در ابتدا نحوه اتصال و نظارت بر پارامترهای کیفیت سرویس، شبکه و وضعیت مشترکان مدنظر است و در مراحل بعد در مباحث مالی و حقوقی این نظارت را به‌صورت آنلاین برقرار خواهیم کرد.

داداش‌زاده با بیان اینکه نظارت آنلاین، اطلاع‌رسانی و سرویس‌دهی به موقع به مشتریان اپرتورها از اهداف الکترونیکی شدن نظارت بر اپراتورهای فعال در کشور است، ابراز کرد: بر اساس برنامه پنجم توسعه کشور یکی از برنامه‌های سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تحقق نظارت و ارائه خدمات الکترونیکی است.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو