یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

افغانستان خدمات بین‌المللی حواله‌ی پول سیار ارایه می‌کند

roshan

سه شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۴:۰۰


شرکت روشن که یکی از بهره‌برداران تلفن همراه افغانستان است در پی راه‌اندازی خدمات حواله‌ی پول سیار گروه وسترن یونیون خبر داد و طبق این توافق ،حواله‌ی بین‌المللی به خدمات موجود روشن به نام ام‌پایسا(M-Paisa) افزوده می‌شود.

وایمکس نیوز - هم اکنون 1.2 میلیون نفر مشتری ثبت شده‌ می‌توانند از طریق خدمات ام‌پایسا و با تلفن همراه حقوق دریافت کنند، صورت‌حساب پرداخت کنند، وام‌های کوچک دریافت کنند، قسط بدهند، پول بدهند و بگیرند و شارژ تلفن همراه بخرند. اما با ایجاد این خدمات جدید، مشتریان ام‌پایسا می‌توانند با حسب کیف سیار‌شان به طور مستقیم حواله‌های پولی وسترن یونیون را از سراسر جهان دریافت کنند.
دیان اسکات رییس گروه وسترن یونیون می‌گوید هفتاد درصد مردم افغانستان روستانشین هستند و از مراکز بانکی سنتی شهرها فاصله‌ی زیادی دارند و در عین حال این کشور یکی از بالنده‌ترین بازارهای ارتباطات سیار جهان را دارد. بنابراین خیلی خوش‌حال هستیم که این خدمات ارزش افزوده را از طریق شرکت روشن در افغانستان عرضه کرده‌ایم.
خدمات حواله‌ی پول سیار گروه وسترن یونیون در کشورهای بنگلادش، کانادا، کنیا، ماداگاسکار، مالزی، فیلی‌پین، تانزانیا و ایالات متحده ارایه می‌شود .
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو