مدیرکل مشترکین و متقاضیان شرکت ارتباطات سیار ایران با بیان اینکه در نمایشگاه امسال همراه اول با شعار « ایدههای نو، خدمات جدید » حضور مییابد گفت: در نمایشگاه امسال سیم کارتی با قابلیت جدید ارایه میدهیم که مختص اپراتور اول است.
وایمکس نیوز - علی حمیدی، مدیرکل مشترکین و متقاضیان شرکت ارتباطات سیار ایران با بیان اینکه در نمایشگاه امسال تغییر محسوسی نسبت به نمایشگاههای قبلی داشتهایم گفت: با توجه به توافقی که با شرکت LG داریم قرار است در این نمایشگاه سیمکارت با گوشی به مشترکان معرفی شود.
وی افزود: در اپراتورهای خارجی رویهای وجود دارد که معمولا گوشیهایی را به انضمام سیم کارت به مشترکان میفروشند که گوشی مربوطه فقط با سیم کارت آن اپراتور فعال میشود؛ به عنوان مثال بعضی مواقع شاهد بودیم که گوشی وارد کشور میشد که این گوشی با سیمکارتهای ما رجیستر نمیشد چون آن گوشی برای سیمکارت اپراتور خاص تعریف شده و ما نیز سیم کارت باگوشی را در نمایشگاه امسال برای اولین بار عرضه خواهیم کرد.
وی درباره شرکتهای خارجی حاضر در نمایشگاه امسال گفت: سه شرکت خارجی از کشورهای ایتالیا، یونان و آلمان در نمایشگاه امسال با همراه اول حضور خواهند داشت.
وی با بیان اینکه تعداد سرویسهای داخلی که قرار است در نمایشگاه عرضه و در معرض دید بازدید کنندگان قرارگیرد 33 عنوان است گفت: قرار است 27 شرکت داخلی در نمایشگاه به همراه ما حضور یابند و همچنین طرحهای مختلف خود را نیز در این نمایشگاه ارایه کنند.
حمیدی با بیان اینکه در این نمایشگاه موبایل پیمنت « پرداخت از طریق تلفن همراه » و سرویسهای ارزش افزوده همراه اول از مباحث اساسی خواهد بود، از حضور دانشگاه صنعتی شریف به همراه شرکت ارتباطات سیار ایران در نمایشگاه خبرداد و گفت: شرکت خدمات اول نیز در این نمایشگاه با ما حضور خواهد داشت.
وی معرفی خدمات 09990 و ارایه گزارشی از نحوه خدمات رسانی آن به مشترکان را از دیگر خدماتی عنوان کرد که در نمایشگاه امسال ارایه میشود.
مدیرکل امور مشترکین و متقاضیان شرکت ارتباطات سیار ایران با اشاره به اهمیت نمایشگاه تلکام و اثربخشی آن در کشور و حوزه ارتباطات گفت: همراه اول بعنوان یک اپراتور شناخته شده تعاملاتی را با سایر اپراتورهای دنیا نیز دارد و با توجه به اینکه اپراتورهای کشورهای دیگر نیز ما را زیر نظر دارند و درخواست حضور، عرضه و معرفی محصولات و سرویسهای ارزش افزوده خود را در نمایشگاه داشتند ما نیز این بستر را مهیا کردیم که آنها در نمایشگاه حضور یافته و سرویسهای ارزش افزوده خود را به مردم و متقاضیان معرفی کنند.
حمیدی برگزاری چنین نمایشگاههایی را بسیار مهم و موثر دانست و گفت: این نمایشگاه با توجه به اینکه هر سال برگزار میشود و در طول یکسال گذشته بسیاری شرکتها تولیدات و محصولاتی دارند که مردم آنچنان که باید و شاید از آنها اطلاعی ندارند بنابراین، این نمایشگاه فرصتی فراهم میآورد که شرکتها و سازمانها خدمات خود را به دیگران معرفی کرده و از طرفی با تجارب و خدمات دیگر شرکت کنندگان نیز آشنا شده و از آن بهره ببرند.
وی ادامه داد: از طرفی در این نمایشگاه که حضور بسیاری از فعالان و ارایه دهندگان سرویس را به صورت یکجا شاهدیم بهترین فرصت برای تعامل و همکاری محسوب میشود.
وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه گروه مخابرات در سالن های 6 و 7 حضور دارند و شرکت ارتباطات سیار و مبین نت در سالن شماره 7 خدمات خود را عرضه می کنند، گفت: البته بسیاری از سرویسها و محصولات جدید را نیز قرار است در نمایشگاه ارایه دهیم که بهتر است در زمان برگزاری نمایشگاه عنوان کرده و بازدید کنندگان با حضور در نمایشگاه و سالن همراه اول از آنها مطلع شوند.
او با بیان اینکه معمولا در این گونه نمایشگاهها سرویسهای جدیدی به مردم معرفی می شود، افزود: البته در نمایشگاه خدماتی که قبلا به مشترکان نیز داده میشد مجددا مطرح میشود، مثلا بستههای GPRS و تخفیفهایی که برای آن ارائه میشود که مشترکان میتوانند مراجعه کرده و از نزدیک از این خدمات بهره برده و استفاده کنند.
به اعتقاد حمیدی اگر از حضور کشورهای دیگر و اپراتورهای آنها برای حضور در این نمایشگاه دعوت کرده و با آنها تعاملاتی انجام شود واین بستر سازی مهیا شود در کارآیی نمایشگاه و حوزه مربوطه بسیار مهم و تاثیرگذار بوده و نتایج و تبعات خوبی برای حوزه ارتباطات کشورمان خواهد داشت، ما نیز دراین راستا در نمایشگاه امسال حضور سه شرکت خارجی از سه کشوررا خواهیم داشت.
مدیر کل مشترکین و متقاضیان شرکت ارتباطات سیار ایران برگزاری نمایشگاه به صورت بین المللی را نکته مثبت آن دانست و این حضور رامعرفی و شناسایی سازمان یا آن نمایشگاه در مجامع بین المللی دانست.
وی خطاب به مشترکان گفت: سعی مان براین است که سرویسها به نحو احسن به مشترکان ارائه شوند و همچنین مشترکانی که سیم کارتهایشان مشکل داشته و یا خواستار دریافت سرویس های مختلف هستند نیز میتوانند با مراجعه به غرفه همراه اول از این خدمات استفاده کرده و مشکل خود را برطرف کنند.
وی افزود: با مراجعه و حضور بازدید کنندگان، امیدواریم آن دسته که مشترک ما هستند، با سرویسها و خدمات ما آشنا شده و آن دسته که مشترک ما نیستند، مشترک ما شده و از سرویسهای ارزش افزوده همراه اول بهره برند.