شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

موتورولا:

وایمکس اقتصاد کشورها را بهبود می‌بخشد

موتورولا

دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۰:۰۰


موتورولا اعلام کرد که سازگاری فناوری وایمکس می‌تواند با کاهش هزینه‌های رقابت کسب‌وکارهای کوچک و کارآفرینان، اقتصاد کشوری چون ایرلند را بهبود بخشد.

وایمکس نیوز - اندی مک‌کینون، مدیر بخش فناوری نسل چهارم موتورولا در خاورمیانه و آفریقا، اعلام کرد که فناوری نسل آینده وایمکس تسهیلات ارزان‌تری را برای خدمات بهتر پهن‌باند فراهم می‌کند به نحوی که ضریب نفوذ اینترنت پهن‌باند می‌تواند رابطه مستقیم با سود خالص سالانه هر کشور دارد.
مک‌کینون همچنین اعلام کرد که این فناوری با کاهش هزینه ارتباطات مشتریان و حذف نیازهای مربوط به اتصالات داده همراه و پهن‌باند خطوط ثابت، هم به نفع کسب‌ و کارها و هم به نفع مشتریان تمام خواهد شد.
موتورولا به تازگی با Imagine، ارایه‌دهنده خدمات ارتباطاتی، برای ارایه خدمات همراه وایمکس از جمله سازگاری با خدمات همراه Wimax USB و USBw 200 قرارداد بسته است. با این خدمات، کاربران می‌توانند از خدمات وایمکس همراه بهره ببرند.
مک‌کینون گفت: موتورولا بیشتر تمرکز خود را روی فناوری نسل چهارم گذاشته است. این فناوری قابلیت بهینه‌سازی ارتباطات بی‌سیم را در سرتاسر جهان دارد.
گفتنی است که وایمکس قابلیت دسترسی به داده‌های پرسرعت را فراهم می‌آورد و Imagine نیز تجهیزات مربوط به دسترسی به اینترنت با سرعت 7 مگا بیت در ثانیه را ارایه می‌دهد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو