یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

آغاز دوره جديد دورکاري در مجموعه وزارت ارتباطات

دورکاري

سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۲:۵۲:۰۰


دور سوم دور کاري در مجموعه وزارت ارتباطات از ابتداي ماه جاري، با توجه به تجربيات گذشته و با شيوه جديد آغاز و احکام افراد دورکار صادر شد.

مهندس حميدرضا عطايي، رئيس مرکز نوسازي و تحول اداري و دبير کارگروه دورکاري در گفت و گو با واحد خبر روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته، دورکاري در سال جديد در دو دوره چهار ماهه و شش ماهه اجرا مي شود.
وي با اشاره شيوه جديد دورکاري تدوين شده در مجموعه وزارت ارتباطات افزود: با توجه به شيوه جديد، علاوه بر احصاء مشاغلي که قابل دورکاري هستند، فعاليت هاي قابل دورکاري در هر شغل نيز احصاء شده و کارکنان به تناسب فعاليت هاي خود دورکار مي شوند.
حميدرضا عطايي خاطرنشان کرد: بر همين اساس، تعداد روزهاي دورکاري افراد، بر اساس فعاليت هاي آن ها در هفته بين يک تا چهار روز تعيين مي شود.
وي ادامه داد: مشاغل قابل دورکاري توسط کميته هاي دورکاري شرکت ها و سازمان هاي تابعه احصاء شده و به اداره هاي زيرمجموعه ابلاغ شده که با توجه به آن احکام افراد دورکار ابلاغ مي شود.
دبير کارگروه دورکاري وزارت ارتباطات تصريح کرد: به دورکاران ستاد وزارتخانه علاوه بر امتيازات تبيين شده در تصويبنامه، وام قرض الحسنه به منظور تأمين تجهيزات مورد نياز دورکاري پرداخت مي شود.
وي با اشاره به بهره گيري از امکانات الکترونيکي براي ارتباط دورکاران براي انجام وظايف خود گفت: بر همين اساس، دورکاران مي توانند از طريق توکن امنيتي که توسط مرکز فناوري اطلاعات و ارتباطات و با تأييد مدير مربوطه در اختيار آنها قرار مي گيرد به دبيرخانه الکترونيکي تحت وب دسترسي داشته باشند.
رئيس مرکز نوسازي و تحول اداري با بيان اين مطلب که تا کنون دو دوره دورکاري در مجموعه وزارت ارتباطات اجرايي شده است، اظهار داشت: در دور نخست موسسه تحقيقات ارتباطات و فناوري اطلاعات و در دور دوم سازمان فناوري اطلاعات ايران در در مجموعه وزارت ارتباطات در حوزه دورکاري پيشرو بوده اند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو