دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون وزير ارتباطات خبر داد:

افزايش 6 ريالي تعرفه مکالمه ثابت شهري در تهران و البرز/ بررسي مجدد تعرفه‌ها

کرم پور

جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۷:۰۰


معاون وزير ارتباطات گفت: دو استان تهران و البرز که پيش از اين هم که شده بودند از اين پس بايد با تعرفه 57 ريال در نرخ مکالمات تلفن ثابت محاسبه شوند.

محمد کرم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس، اظهار داشت: تعرفه‌اي که سال گذشته براي نرخ مکالمه تلفن ثابت در استان‌هاي هم کد شده تهران و البرز تعيين شد، در واقع روي ترافيک کار شده بود و روي تعرفه کار نشده بود.

رئيس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي گفت: مصوبه فروردين 91 کميسيون تنظيم مقررات، تعرفه تلفن ثابت شهري به شهري در تمام استان‌ها (هم کد شده و نشده) را در بر مي‌گيرد و تعرفه‌ را به ميزان 5 تا 6 ريال روي هر دقيقه افزايش مي‌دهد که اين رقم قابل چشم‌پوشي است.

خبرنگار فارس پرسيد: در سال گذشته که استان‌هاي تهران و البرز هم کد شدند و تعرفه آنها از 44.7 ريال به 51.43 ريال افزايش يافت آيا با مصوبه جديد سال 91، تعرفه اين استان نيز بايد مانند استان‌هايي که پس از مصوبه هم کد مي‌شوند، به 57 ريال افزايش يابد؟

رئيس رگولاتوري گفت: بله، در گذشته تعرفه اين دو استان 51.43 بود که ما پس از محاسبه و ترافيک‌سنجي متوجه شديم مبلغ زيان ناشي از هم کدي‌شان تقريبا ناچيز است.

کرم‌پور افزود: حالا يک سال ديگر يا 6 ماه ديگر دوباره در اين مورد رسيدگي مي‌کنيم؛ به اين ترتيب دو استان تهران و البرز که پيش از اين هم که شده بودند از اين پس بايد با تعرفه 57 ريال محاسبه شوند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو