شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

تشکیل کمیته مدیران عامل مخابرات استان‌ها

مخابرات

سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۸:۰۰


جلسه‌‌ای با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و مدیران عامل مخابرات استان‌ها به منظور تبادل نظر و ارایه مشکلات استانها تشکیل شد.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران هدف از تشکیل این جلسه را فراهم کردن فضایی برای ایجاد ارتباط سازمانی به صورت صمیمانه بین خود و مدیران عامل استانها عنوان کرد و گفت: پیشنهاد می کنم حداقل هر 6 هفته یکبار این نوع جلسات را تشکیل دهیم تا موانعی که در مسیر کارهای اجرایی ایجاد می‌شود، پیگیری و با هم اندیشی متقابل آن را برطرف کنیم. پوررنجبر ضمن الزام در بازاریابی روشن و شفاف در تمام حوزه‌های مخابراتی در سطح خرد و کلان افزود از آنجا که فضای کسب و کار حاکم بر مخابرات فضای رقابتی است تمام فرصتهایی که مورد نیاز مشتریان است باید ایجاد و به آنان ارایه شود.

وی خطاب به مدیران عامل استانها گفت: چیزی که برای ما مهم است خروجی و نتیجه مثبت انجام کارها در مخابرات است، لذا حساسیتی برای شناخت روند انجام کار وجود ندارد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از تشکیل سه کمیته در بین مدیران عامل مخابرات استان خبر داد و تاکید کرد: تشکیل این کمیته‌ها به منظور تسریع در رفع موانع و مشکلات در انجام تمام امور مربوطه در 30 استان می باشد.

در ادامه جلسه مدیران عامل مخابرات استانها سوالات و راه‌حل‌های خود برای تسریع در عملیات اجرایی و توسعه را ارایه کردند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو