یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

ISP ها تا آخرتير زمان دارند؛

آخرين مهلت تمديد اعتبار پروانه فعاليت شرکتهاي اينترنتي اعلام شد

نقش اينترنت در اقتصاد

جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۹:۰۰


عرضه کنندگان و توزيع کنندگان خدمات اينترنت که اعتبار پروانه فعاليت آنها به پايان رسيده است، براي تمديد اعتبار پروانه تنها تا پايان تيرماه جاري مهلت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، براساس مصوبه کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات، آن دسته از عرضه کنندگان خدمات اينترنت (ISP) و توزيع کنندگان خدمات اينترنت (ISDP) که برغم پايان اعتبار پروانه، هم اکنون در حال فعاليت و ارائه خدمات هستند، تنها تا پايان تيرماه جاري فرصت دارند با ارائه مستندات کامل به سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، نسبت به تمديد پروانه خود اقدام کنند.

براين اساس سازمان تنظيم مقررات به پروانه ISP و ISDP هايي که درخواست خود را به همراه مستندات کامل به اداره کل تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي منطقه مربوط ارائه کنند و غير از تاخير در تمديد پروانه تخلف ديگري نداشته باشند، با دريافت تعهد کتبي، تا پايان سال 1391 اجازه فعاليت مي دهد.

براساس مصوبه کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات درصورت عدم اقدام به موقع توسط شرکت‌هاي ISP و ISDP فاقد پروانه معتبر تا پايان تيرماه، از فعاليت آنها ممانعت به عمل خواهد آمد.

به گزارش مهر، در اين راستا سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي اعلام کرده که براي حمايت از فعاليت شرکتهاي داراي پروانه و جلوگيري از فعاليت شرکتهاي غيرمجاز، شرکتهاي ISDP بايد از عقد قرارداد ارائه خدمات پهناي باند به شرکتهاي ISP که پروانه معتبر ندارند، خودداري کنند.

موافقتنامه صادره از سوي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي براي شرکتهاي داراي پروانه از جمله مدارک لازم براي ارائه پهناي باند توسط شرکتهاي ISDP است و اين شرکتها نبايد خارج از سقف تعيين شده در موافقتنامه، پهناي باند ارائه کنند.

شرکتهاي ISDP موظف هستند در عقد قراردادهاي خود و اصلاح قراردادهاي جاري ملاحظات ذکر شده را با دقت و جديت رعايت کنند و درصورت عدم اجراي اين مفاد، تمامي مسئوليتها به عهده اين شرکتها خواهد بود.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو