جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر کل خدمات ارزش افزوده همراه اول خبر داد:

عرضه 350 سرویس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه

تلفن همراه

جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۹:۰۰


مدیر کل خدمات ارزش افزوده همراه اول با اشاره به 250 سرویس‌ خدمات ارزش افزوده گفت: در سه ماهه اخیر سرویس‌های ارائه شده از سوی شرکت ارتباطات سیار به بیش از 350 عدد رسیده است.

محمدرضا سوهانیان در گفت‌گو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،‌ اظهار کرد: در زمینه ارسال انبوه پیامک و واگذاری شماره و سرشماره، شش شرکت با همراه اول همکاری می‌کنند. سوهانیان با اشاره به فعالیت‌های انجام شده از سوی این شش شرکت افزود: با برخی شرکت‌های دولتی نیز همکاری‌هایی از جمله ارائه خدمات به مشترکین داریم که از جمله آنها می‌توان به همکاری با ناجا، نهاد ریاست جمهوری، بنیاد شهید و وزارت صنعت و معدن اشاره کرد. 

وی ادامه داد: دسته دیگر همکاران تجاری همراه اول، شرکت‌هایی هستند که خدماتی از جنس ارزش افزوده ارائه می‌دهند و در این حوزه نیز با چند لایه از شرکت‌های همکار در حال فعالیت هستیم که تجمیع‌کنندگان سرویس در لایه اول همکاری ها هستند و عمدتا تجربه بین‌المللی دارند. 

وی بخشی دیگر از فعالیت و همکاری‌های شرکت را بخش تامین محتوا و خدمات دانست و گفت: همیشه افرادی با ایده‌های جدید هستند که شاید سرمایه چندانی برای اجرا نداشته باشند ،‌اما اکوسیستم خدمات ارزش افزوده همراه اول این امکان را فراهم ساخته است تا افرادی از جمله دانشجویان دارای ایده‌های خام، آن را به تجارت‌های بزرگ تبدیل کنند. 

سوهانیان افزود: در حال حاضر شرکت‌های کارآفرین، فعالیت‌های قابل توجهی در مجموعه همکاری‌های ما دارند و آنچه امروز در حوزه کارآفرینی از سوی همراه اول انجام می‌شود، جدی است. 

وی با اشاره به تعریف 350 عنوان سرویس ارائه‌شده از سوی همراه اول گفت: در حال حاضر با بیش از 25 شرکت بصورت مستقیم و غیرمستقیم در حال همکاری هستیم و همانطور که اشاره شد با بخشی از شرکت‌ها به عنوان فراهم کننده‌ی محتوا همکاری می‌کنیم و تاکنون شاهد استقبال خوبی از سوی همکاران تجاری‌مان بوده ایم و از این پس نیز همراه اول از ایده‌ها و نوآوری‌ها حمایت می‌کند و با کمک شرکت‌های همکارمان به اجرا می‌گذارد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو