یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

مديرعامل اپراتور سوم:

سيم کارت هاي رايتل به روز واگذار ميشود

فرنگ

سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۸:۰۰


به گفته مديرعامل اپراتور سوم سيم کارت‌هاي دايمي و ديتاي رايتل هم اکنون در شهرهاي تهران و کرج به روز واگذار مي‌شود و تصميمي براي متوقف کردن واگذاري به روز سيم‌کارت نداريم.

حميد فرنگ با بيان اين مطلب گفت: متقاضيان سيم‌کارت‌هاي رايتل مي‌توانند با مراجعه به سايت اينترنتي اپراتور سوم به آدرس WWW.RIGHTEL.IR نسبت به ثبت نام و دريافت سيم کارت به صورت به روز اقدام کنند.

وي در پاسخ به اين سوال با توجه به اينکه سيم‌کارت‌هاي رايتل از زمان ثبت نام تا رسيدن به دست متقاضي حدود 72 ساعت زمان نياز دارد و اين به معناي واگذاري به روز سيم‌کارت نيست گفت: شايد ساير اپراتورها سيم‌کارت را در لحظه با پرداخت پول به مشترکان واگذار کنند اما از آنجا که اين سيم‌کارت‌ها به صورت غير فعال به مشترکان واگذار مي‌شود و تا زماني که مشترک اقدام به ارايه مدارک شناسايي نکند و در سيستم مشخصات ثبت نشود سيم‌کارت غير فعال است و حدودا آنها نيز همين زمان را براي فعال شدن سيم‌کارت صرف مي‌کنند.

وي افزود: اين موضوع در خصوص رايتل به شکل ديگري اتفاق مي‌افتد، شايد ما زماني را براي ثبت شدن مشخصات و ارسال از طريق پست از دست بدهيم اما با توجه به اينکه سيم‌کارت فعال به متقاضيان ارايه مي‌دهيم از ساير اپراتورها در اين زمينه عقب نيستيم و تنها روش کارمان متفاوت است.

مديرعامل اپراتور سوم گفت: به زودي اولين نمايندگي رسمي رايتل در شهر کرج همزمان با دفاتر پيشخوان منتخب افتتاح خواهد شد و مشترکان مي‌توانند در لحظه با ارايه مدارک شناسايي و پرداخت هزينه مربوطه سيم‌کارت خود را دريافت کنند.

منبع : 90ict

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو