شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

فهرست صد شرکت برتر IT برای اشتغال اعلام شد

تزئيني

جمعه ۵ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۴:۰۰


شرکت ComputerWorld در پی انجام یک بررسی جامع، نام 100 شرکت برتر دنیا برای کار کردن در زمینه فناوری اطلاعات منتشر کرد.<BR> <BR>

وایمکس نیوز - این شرکت‌ها لزوما در حوزه IT کار نمی‌کنند و در عین حال، بخش فناوری اطلاعات مربوط به آن‌ها بهترین مکان کار کردن برای متخصصان در این زمینه محسوب می‌شود.
بر اساس این لیست، General Mills برترین مرکز دنیا برای کار کردن در زمینه فناوری اطلاعات محسوب می‌شود. این شرکت در مجموع 17161 کارمند دارد که از این تعداد، 641 نفر در بخش فناوری اطلاعات کار می‌کنند. میزان گردش کارمندان این شرکت در سال گذشته 4 درصد و میزان ترفیع آن‌ها نیز 15 درصد گزارش شده است.
به طور میانگین، هر یک از کارمندان IT این شرکت در سال گذشته 6 روز آموزش دیده‌اند و برای آموزش هریک از آن‌ها 4500 دلار در سال 2009 هزینه شده است. سی و هفت درصد کارمندان IT این شرکت را زنان تشکیل می‌دهند و 48 درصد مدیران IT این شرکت نیز زنان هستند.
ده مرکز برتر این لیست برای کار کردن در حوزه فناوری اطلاعات به‌ترتیب شرکت General Mills، شرکت Genentech، شرکت گاز و انرژی سانتیاگو، دانشگاه پنسیلوانیا، شرکت Monsanto، شرکت Securian Financial Group، شرکت مخابراتی Verizon Wireless، شرکت JM Family Enterprises، شرکت USAA و دانشگاه میامی هستند.
شرکت Sun Microsystems در رتبه سیزدهم این لیست قرار گرفته و شرکت مخابراتی T-Mobile USA رتبه شصت و چهارم را به خود اختصاص داده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو