یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

وضعيت تحويل سيم‌کارت‌هاي رايتل به مشترکان

رايتل

سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۷:۰۰


مديرکل برند و ارتباطات اپراتور سوم تلفن همراه گفت: سيم‌کارت‌هاي دائمي و اعتباري رايتل، 72 ساعت پس از ثبت نام به مشترکان تحويل داده مي‌شود.

شاهين آرپناهي در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، در توضيح نحوه فروش سيم‌کارت‌هاي رايتل گفت: متقاضيان به خريد سيم کارت‌هاي دائمي و اعتباري رايتل مي‌توانند هم از طريق دفاتر پيشخوان دولت و هم از طريق سايت رسمي رايتل به آدرس www.rightel.ir اقدام کنند و 72 ساعت بعد سيم‌کارت‌هاي خود را در آدرس ارائه شده خود دريافت کنند.

وي درباره گوشي‌هايي که قابليت کاربرد سيم‌کارت رايتل را دارند توضيح داد: تقريبا کليه گوشي‌هايي که توليد سال‌هاي اخير هستند، 3G را پشتيباني مي‌کنند، البته اين حرف الزاما به معناي پشتيباني کردن يک سرويس خاص مثل تماس تصويري نيست.

آرپناهي تصريح کرد: با اين حال به جهت رفاه حال مشتريان ليست گوشي‌هايي که شبکه 3G را پشتيباني مي‌کنند در سايت رايتل قرار داده شده است.

مديرکل برند و ارتباطات افزود: لازم به ذکر است فروش سيم‌کارتهاي اعتباري اين اپراتور از ابتداي پائيز و در جشنواره باران رايتل آغاز شده است.

ليست تلفن‌هاي همراه که با شبکه رايتل (3G) همخواني دارند در سايت اپراتور سوم تلفن همراه اعلام شده و تاکيد شده که اين ليست بر اساس گوشي‌هاي سفارش ايران تهيه شده است و صرفا جهت اطلاع بوده و هيچگونه مسئوليتي را متوجه شرکت رايتل نمي کند.

اين ليست با سه پروتکل زير ارائه شده است:

1. با قابليت کارکرد در شبکه نسل سوم تلفن همراه

2. با قابليت کارکرد در شبکه نسل سوم تلفن همراه/ امکان مکالمه تصويري نرم افزاري

3. قابليت کارکرد در شبکه نسل سوم تلفن همراه/ امکان مکالمه تصويري نرم‌افزاري / مکالمه تصويري مبتني بر شبکه نسل سوم

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو