جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزیر ارتباطات:

اپراتورها برای عرضه سیم‌کارت ودیعه‌‌دار با رگولاتوری هماهنگ کنند

تقي پور

دوشنبه ۸ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۲:۰۰


به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ارایه سیم‌کارت‌های ویعه‌دار مختص به همراه اول نیست و هر اپراتوری می‌تواند با هماهنگی رگولاتوری سیم‌کارت ودیعه‌دار بدهد.

وایمکس نیوز - رضا تقی‌پور با تاکید بر این نکته که متقاضیان می‌توانند بسته به انتخاب خود سیم ‌کارت ودیعه‌دار 288 هزار تومانی یا بدون ودیعه 120 هزار تومانی بخرند، گفت: در حال حاضر قیمت سیم‌ کارت‌های بدون ودیعه همراه اول 120 هزار تومان به علاوه مالیات است.
وزیر ارتباطات افزود: هر اپراتوری که مایل به فروش سیم‌کارت‌های با ودیعه‌ است، باید با سازمان تنظیم مقررات هماهنگ کند.
به گفته وی، اگر اپراتورها مجوز ارایه سیم‌کارت ودیعه‌دار داشته باشند، می‌توانند این سیم کارت را ارایه کنند؛ تفاوتی نیز بین‌ اپراتورها وجود ندارد و ایرانسل نیز می‌تواند برای ارایه سیم کارت ودیعه‌دار درخواست بدهد.
گفتنی است، چندی پیش و پس از مطرح شدن موضوع منع همراه اول از فروش سیم‌کارت‌های با ودیعه، وزیر ارتباطات در توضیح مطلبی در خصوص بازگرداندن ودایع مشترکان تلفن همراه و کاهش قیمت سیم کارت، گفت: در حال حاضر قیمت سیم‌کارت120 هزار تومان و سیم‌کارت ودیعه‌دار و با امکانات ودیعه نیز 288 هزار تومان است؛ این به آن معنی است که هم‌اکنون قیمت سیم‌ کارت کاهش یافته و علاوه بر این همین الان نیز ودایع در حال بازگرداندن است.
وی توضیح داد: الان هر کس بخواهد می‌تواند سیم‌ کارت بدون ودیعه یا ودیعه‌دار بخرد. اما اینکه چرا عینا همان شماره حفظ نمی‌شود به خاطر ثبت شدن آن شماره است و تغییر شماره‌‌ها قابل مدیریت نیست. 
 

 منبع:‌ خبرگزاری فارس

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو