یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

مدير ارشد بازاريابي رايتل خبر داد:

افزايش سرعت اينترنت پرسرعت سيم‌کارت رايتل

سيم کارت

جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۱:۰۰


مدير ارشد بازاريابي اپراتور سوم تلفن همراه گفت: هم‌اکنون رايتل 47 شهر را تحت پوشش شبکه خود قرار داده است و در حال حاضر در 15 شهر عرضه تجاري سيم‌کارت را آغاز کرده است.

محمد فرجود درگفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با اشاره به اين که رايتل براي اولين بار در کشور اينترنت پرسرعت 3G با قابليت اتصال در حال حرکت را برروي سيم‌کارت‌هاي خود ارائه مي‌کند و با تاکيد بر استقبال خوب از اين سيم‌کارت‌ها، گفت: در حال حاضر اينترنت سيم‌کارت‌هاي اعتباري و دائمي رايتل با سرعت 128 کيلوبيت بر ثانيه به مشترکان عادي و تا سرعت يک مگابايت بر ثانيه به مشتريان مجاز به دريافت سرعت‌هاي بالاتر ارائه مي‌شود. همچنين براي برخي مشتريان با کاربردهاي ويژه اينترنت پرسرعت تا سرعت‌هاي 2 مگابايت بر ثانيه نيز ارائه شده است.

فرجود با اشاره به خدمات تصويري اين اپراتور گفت: رايتل به دليل در اختيار داشتن خدمات تصويري نيز مي‌تواند خدمات ارزش افزوده تصويري را به گونه‌اي ارائه دهد که براي مثال در کنار پخش آهنگ پيشواز، سرويس نماي پيشواز هم دريافت شود و اين مشترکان مي‌توانند به جاي موسيقي درخواست پخش ويدئو داشته باشند که اين سرويس جزو سرويس‌هاي آتي رايتل است.

ارائه سرويس‌هاي ارزش افزوده با محتواي جديد

او در توضيح سرويس‌هاي ارزش افزوده‌ي ارائه شده از سوي اين اپراتور گفت: سرويس‌هاي ارائه شده تاکنون عمدتا بر مبناي پيام کوتاه بوده و آنچه رايتل ارائه مي‌کند متفاوت‌تر از قبل است که در اين باره مي‌توان به انواع محتواي چند رسانه‌يي يا مولتي مديا اشاره کرد که از طريق پورتال‌هاي چندرسانه‌يي رايتل ارائه مي‌شوند که علاوه بر قابليت پخش زنده و دانلود انواع محتواي صوتي و تصويري با حجم بالا، امکان دريافت برنامه‌هاي تلويزيوني به صورت زنده را نيز دارند.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو