دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مديرعامل همراه اول اعلام کرد:

درخواست تخصيص 20 ميليون شماره جديد به همراه اول

صدوقي

دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۶:۰۰


مديرعامل همراه اول گفت: همراه اول براي تخصيص 20 ميليون شماره جديد، درخواست دو دامنه 10 ميليون شماره‌اي به رگولاتوري ارائه کرده است.

وحيد صدوقي در گفت‌وگو با خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس با اشاره به درخواست همراه اول براي نامبرينگ جديد اظهار داشت: همراه اول از سال گذشته با افزايش تعداد مشترکان با کمبود شماره مواجه شده و از اين رو براي در اختيار گرفتن 20 ميليون شماره جديد درخواست داده است.

مدير عامل همراه اول گفت: 20 ميليون شماره جديد شامل دو رنج 10 ميليون شماره‌اي است.

وي ادامه داد: درخواست تخصيص 20 ميليون شماره جديد در نيمه نخست فرودين‌ماه سال 91 به سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي ارسال شده است که هنوز در مورد رنج‌هايي که تقاضا کرديم پاسخي از رگولاتوري نگرفته‌ايم.

به گزارش فارس، در پي افزايش تعداد مشترکان همراه اول و کمبود شماره‌ ‌جديد، در سال گذشته اين اپراتور براي تامين بخشي از شماره‌هاي مورد نياز خود به ناچار دستورالعمل رگولاتوري را براي سلب امتياز سيم‌کارت‌هاي بلااستفاده اجرا کرد.

در دستورالعمل رگولاتوري اپراتور مي‌تواند سيم‌کارتي که سه ماه بدون استفاده است را سلب امتياز کند که در سال گذشته همراه اول سيم‌کارت‌هايي که حداقل يک سال بدون استفاده بودند را از مشترکان پس‌گرفت.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو