یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

تعيين تکليف مکالمه تصويري رايتل توسط شورايعالي فضاي مجازي

مهدي اخوان بهابادي

سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۵:۰۰


دبير شورايعالي فضاي مجازي از بررسي موضوع ارائه سرويس مکالمه تصويري اپراتور سوم موبايل با توجه به اظهارنظرات مختلف در کشور خبر داد و گفت: بزودي شورا در مورد سرويسهاي تماس تصويري و اينترنت پرسرعت رايتل تصميم نهايي را اعلام مي کند.

مهدي اخوان بهابادي در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکيد براينکه موضوع رايتل به صورت رسمي در دستور کار شورايعالي فضاي مجازي قرار گرفته است، اظهار داشت: تاکنون يک جلسه در شورايعالي فضاي مجازي در مورد سرويس هاي قابل ارائه اين اپراتور تشکيل و ايده ها و نظرات منفي و مثبتي در مورد آن مطرح شده است.

وي گفت: ارائه سرويس مکالمه تصويري و اينترنت پرسرعت بر روي شبکه اپراتور سوم موبايل در حال پيگيري و بحث است و بزودي تصميم گيري نهايي در مورد نحوه ارائه سرويس هاي اپراتور سوم تلفن همراه اعلام خواهد شد.

دبير شورايعالي فضاي مجازي در عين حال از رفع موانع قانوني و فراهم آوردن زيرساختها براي توليد محتواي فراگير در کشور خبر داد و گفت: تمامي سعي اين است که براي ارائه خدمات در فضاي مجازي سنگ را از جلوي پاي مردم برداريم و تا جايي که امکان دارد ظرفيت ايجاد کرده و موانع قانوني را رفع کنيم.

به گزارش مهر، چندي پيش برخي نمايندگان مجلس درباره راه‌اندازي سرويس مکالمه تصويري در نسل سوم اپراتور تلفن همراه هشدار داده بودند و برخي مراجع تقليد نيز درباره حرام بودن سيستم انتقال تصوير از طريق موبايل، فتوا داده اند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو