دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون وزير ارتباطات

مذاکره رگولاتوري با ايرانسل بر سر الزام و زمان عرضه سهام در بورس

دکترفرقاني

جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۵:۰۰


معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: رگولاتوري در مورد الزام و زمان واگذاري سهام ايرانسل در بورس با اين اپراتور در حال مذاکره است.

محمد علي فرقاني در گفت‌وگو با خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس در پاسخ به اين سوال که روند هماهنگي با ايرانسل براي عرضه سهام‌ اين اپراتور در بورس در چه مرحله اي است، گفت: هنوز بحث‌هاي حقوقي با اين اپراتور ادامه دارد.

معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات همچنين در پاسخ به اين سوال که منظور از بحث‌هاي حقوقي چيست و اين بحث ها در چه زمينه اي است، گفت: بحث‌هاي حقوقي در مورد زمان و الزام واگذاري است.

رئيس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در پاسخ به اين سوال ديگر فارس که پرسيد پيش بيني مي‌کنيد هماهنگي‌‌ها در اين زمينه تا چه زماني به نتيجه برسد، گفت: پيش‌بيني ما براي اوايل سال آينده است.

پيش از اين فرقاني در گفت‌وگو با فارس در توضيح چگونگي انجام اين واگذاري گفته بود: اين کار براساس توافق بين رگولاتوري و سهام‌داران ايرانسل انجام خواهد شد. ما اين موضوع را به سهامداران ايرانسل يادآوري کرديم و بايد با مذاکره براي زمان عرضه اين شرکت در بورس توافق کنيم. اما هنوز اين اتفاق نيفتاده و بايد اين توافق حاصل شود.

معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در پاسخ به اين سوال که "به اين ترتيب هم‌اکنون موضوع قطعي بودن واگذاري سهام ايرانسل در بورس، به اطلاع سهامداران ايرانسل رسيده است"، پاسخ مثبت داد و گفت: در حدود يک ماه پيش موضوع قطعي بودن واگذاري 21 درصد سهام ايرانسل در بورس را به اطلاع سهامداران ايرانسل رسانده‌ايم و با توجه به اينکه بايد روي زمان عرضه در بورس توافق شود، رگولاتوري منتظر اعلام نظر سهامداران ايرانسل است.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو