یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

مخابرات برترين شرکت ايران شد

تلفن

یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۱:۰۰


براساس ارزيابي سازمان مديريت صنعتي کشور، شرکت مخابرات ايران با کسب 3 رتبه اول در شاخص هاي ارزيابي به عنوان برترين شرکت ايران برگزيده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پانزدهمين همايش شرکتهاي برتر ايران که همه ساله توسط سازمان مديريت صنعتي کشور برگزار مي شود، شرکت مخابرات ايران از نظر بالاترين ارزش افزوده ، بيشترين سودآوري و بالاترين ارزش بازار رتبه اول، از نظر اشتغال زايي رتبه چهارم و از نظر ميزان فروش رتبه هفتم را به دست آورد و در بين 400 شرکت مورد ارزيابي بالاترين جايگاه را بدست آورد.

سازمان مديريت صنعتي در اين همايش که براي پانزدهمين سال متوالي برگزار شد، شرکت هاي برتر ايران را از بين 400 شرکت فعال کشور رتبه بندي و معرفي کرد که هدف از اين رتبه بندي، شفاف سازي فضاي کسب و کار و جايگاه اقتصادي شرکت هاي ايراني و رتبه بندي آنها از نظر ميزان تأثيرگذاري در اقتصاد ملي با تاکيد بر گسترش رقابت در فضاي کسب و کار بنگاههاي اقتصادي عنوان شده است.

اين رده بندي به مديران اين امکان را مي دهد تا شناخت و درک دقيق تري از مقياس مالي و اقتصادي صنايع و بنگاه هاي اقتصادي بزرگ کشور بيابند؛ همچنين شاخص هاي مورد استفاده در ايـــن رتبه بندي شامل شاخص هاي اندازه و رشد شرکت، ســـــودآوري و عملکرد، صادرات، نقدينگي، بدهي و شاخص هاي بازار است.

در اين رتبه بندي شرکت ارتباطات سيار به عنوان يکي از شرکتهاي زيرمجموعه مخابرات ايران توانست در رتبه بندي هاي 10 شرکت اول قرار گيرد و رتبه دوم سودآوري، رتبه دوم ارزش بازار، رتبه ششم ارزش افزوده و رتبه دوازدهم ميزان فروش را کسب کند.

همچنين شرکت مخابرات استان تهران در اين رتبه بندي از نظر ميزان فروش موفق به کسب رتبه 61 شد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو