یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

معاون فني و صدور پروانه سازمان تنظيم مقررات:

سيم‌کارت‌هاي قاصدک و امين جزو آمار لايسنس محسوب مي‌شود

سبوحي

جمعه ۱۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۷:۰۰


معاون فني و صدور پروانه سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي گفت: هر سيم‌کارتي که اپراتورها واگذار کند و شماره داشته باشد جزو آمار لايسنس محسوب مي‌شود و در رابطه با سيم‌کارت‌هاي قاصدک و امين نيز اين قانون وجود دارد.

وايمکس نيوز - لطف‌الله سبوحي، معاون فني و صدور پروانه سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بيان اين مطلب افزود: سيم کارت‌هاي قاصدک و امين جزو لايسنس اپراتور محسوب مي‌شود.

اين در حالي است که معاون بازاريابي وامور مشتريان شرکت ارتباطات سيار ايران پيش از اين درباره واگذاري سيم کارت‌هاي قاصدک و امين گفته بود:‌ ما درخواست‌مان را به دبيرخانه رگولاتوري ارسال کرده‌ايم و اسناد آن نيز موجود است و منتظريم که پاسخ ما را اعلام کنند که آيا واگذاري اين سيم کارت‌ها جزو لايسنس اپراتورها محسوب مي شود يا نه.

محمد مهدي عطوفي افزود: از رگولاتوري درخواست کرده‌ايم که اين نوع سيم‌کارت‌ها را جزو لايسنس اپراتورها محسوب نکند به دليل اينکه اين موضوع براي اپراتورها به صرفه نخواهد بود چون هزينه نگهداري آن‌ها بالاتر از درآمدي است که آن‌ها براي شرکت خواهند داشت.

عطوفي در ادامه بيان کرد: با توجه به توسعه فضاي الکترونيکي و دولت الکترونيکي و با توجه به اين که ارايه اين نوع سيم کارت‌ها به توسعه اين فضا کمک مي‌کند ما اين پيشنهاد را ارايه داديم و منتظر دريافت جواب از رگولاتوري هستيم.
مديرعامل شرکت ارتباطات سيار ايران نيز در نشست خبري خود در نمايشگاه تلکام با اشاره به سيم‌کارت‌هاي قاصدک و امين يادآور شد که اين سيم‌کارت‌ها در نمايشگاه‌ ارايه شده و واگذاري آن بعد از نمايشگاه آغاز خواهد شد.

صدوقي افزود: درباره واگذاري اين سيم‌کارت‌ها مجوزهاي لازم اخذ و هماهنگي‌هاي مورد نياز را با رگولاتوري انجام داديم و از اين پس اين سيم‌کارت‌ها را عرضه خواهيم کرد.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو