شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

مديرعامل شرکت مخابرات ايران:

ارائه اينترنت حجمي در مخابرات/ با اين شيوه هزينه‌هاي کاربر کاهش مي‌يابد

اينترنت

جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۹:۰۰


اين روزها بحث تغيير تعرفه در حوزه‌هاي مختلف در حوزه ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات موضوعي است که به نوعي بحث روز محسوب مي شود اما در اين زمينه تاکنون درباره تغييرات تعرفه اينترنت صحبت چنداني نشده است.

مظفر پوررنجبر - مدير عامل شرکت مخابرات -در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين باره اظهار کرد: از اين پس براي تعرفه‌هاي اينترنت براساس مصوبه‌اي که سازمان تنظيم مقررات ابلاغ کرده براي سرعت‌هاي مختلف براساس حجم آن‌ها قيمت‌هاي مختلفي اعمال خواهد شد.

 

وي با بيان اين‌که در حال حاضر تمام تعرفه‌ها براي اجرا به استان‌هاي مختلف فرستاده شده، درباره زمان اجرايي شدن اين طرح اظهار کرد:‌ اين طرح در حال اجراست و باعث مي‌شود هزينه‌ها به مراتب کمتر از گذشته شود چراکه در شيوه جديد کارکرد و حجمي که افراد مورد استفاده قرار مي‌دهند محاسبه خواهد شد و مشتري مجبور نخواهد بود مبلغ خاصي را به طور ثابت پرداخت کند و حتي مدتي از اينترنت هم استفاده نکند.

 

پوررنجبر ادامه داد: با استفاده از اين شيوه کاربران حتي مي توانند در صورتي که براي مدتي از اينترنت استفاده نکرده‌اند هزينه پرداخت نکرده و تنها تعرفه‌هاي اندک آبونمان را بپردازند.

 

اما مدير عامل شرکت مخابرات ايران در پاسخ به اين سوال که اگر فردي که اينترنت خود را از شرکت مخابرات مي‌گيرد و از اين پس براي مدتي از اينترنت استفاده نکند، هزينه استفاده از اينترنت به صفر خواهد رسيد گفت: اگر قرارداد کاربر به صورت حجمي باشد و ثابت نباشد در صورت استفاده نکردن از اينترنت تنها مبلغ مربوط به آبونمان را پرداخت خواهد کرد.

 

وي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اين که تاکنون تمام قراردادها به شکل ثابت بوده و مشترکي به صورت حجمي قرارداد نبسته است توضيح داد: کاربران مي توانند با مراجعه به دفاتري که ثبت نام اينترنت خود را در آن‌ها انجام داده‌اند نسبت به دريافت اينترنت حجمي اقدام کنند و سرويس خود را تغيير دهند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو