شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

استفاده از وب‌ميل‌ در بانک‌ها ممنوع شد

ايميل

شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۹:۰۰


براساس استانداردهاي بين‌المللي امنيت سيستم‌هاي اينترنتي استفاده از وب‌ميل‌ در محيط کار بانک کارآفرين مجاز نيست.

محمدتقي چهرودي" مدير فناوري اطلاعات بانک کارآفرين در گفت‌وگو با خبرنگار موبنا با اشاره به بخشنامه ابلاغي که بر اساس آن بايد تمامي وب‌ميل‌هاي بانک‌ها مسدود شود، تصريح کرد:‌ براساس استانداردهاي بين‌المللي امنيت سيستم‌هاي اينترنتي، استفاده از وب‌ميل‌ در محيط کار مجاز نبوده و کليه کارکنان بايد براي مکاتبات اداري صرفاً از صندوق پست الکترونيکي سازمان خود استفاده کنند.
وي با اشاره به اينکه حملات صورت گرفته عليه بخش فناوري اطلاعات بانک کارآفرين بيشتر از سوي کدام کشورها صورت گرفته،‌افزود: در حال حاضر اين حملات از سوي تمامي کشورها انجام شده و حتي از داخل کشور نيز حملاتي صورت مي‌گيرد.
مدير فناوري اطلاعات بانک با اشاره به بحث امنيت اطلاعات کارمندان گفت: در رابطه با اين موضوع بايد به دستورالعمل‌هاي بخش امنيت بانک توجه شود، اما موردي که بايد به آن اشاره کرد اين است که استفاده از اينترنت وايمکس بدون اخذ مجوزهاي مربوطه در محيط بانک ممنوع است.
وي همچنين با اشاره به تاثير تحريم‌هاي اقتصادي اظهار داشت: با وجود تحريم‌ها توانسته‌ايم تمامي برنامه‌هاي خود را اجرا کنيم چرا که افزايش تحريم‌ها تنها موجب تاخير در دريافت تجهيزات مي‌شود اما در نهايت برنامه‌ها اجرا مي‌شود.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو