شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون مالی و اداری ایرانیان نت:

فرصت طلایی استخدام اپراتورچهارم برای متخصصان ICT در نمایشگاه تلکام

دکترنوربخش

جمعه ۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۷:۰۰


اپراتور چهارم ارتباطی از متخصصان و علاقه مندان به فعالیت با شرکت خدمات ارتباطی و الکترونیکی ایرانیان نت دعوت می کند تا با حضور در نمایشگاه بین المللی تلکام از فرصت طلایی استخدام این شرکت استفاده کنند.

وایمکس نیوز- دکتر عسگر نوربخش ضمن دعوت از متخصصان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برای بازدید از چهاردهمین نمایشگاه بین الملی ایران تلکام، اظهار کرد: شرکت خدمات ارتباطی و الکترونیکی ایرانیان نت در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران تلکام 2013 میزبان علاقه مندان و متخصصان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.
وی با تأکید بر شرایط استخدامی ویژه ایرانیان نت در نمایشگاه ایران تلکام خاطر نشان کرد: علاقه مندان به همکاری و متخصصان حوزه ICT که دارای مدارک مرتبط  در رشته های برق شاخه مخابرات با گرایش سیستم، IT در مقطع کارشناسی ارشد و رشته های بازاریابی و سرویس در حوزه FTTx هستند، می توانند با حضور در نمایشگاه بین المللی تهران از چهارم تا هفتم مهر ماه و بازدید از غرفه ایرانیان نت فرم استخدام این شرکت را پر کنند.
نوربخش افزود: البته داشتن رزومه کاری نیز یکی از اولویت های مهم جهت گزینش خواهد بود که امکان گزینش افراد متخصص را فراهم می سازد.
معاون مالی و اداری ایرانیان نت تأکید کرد: اپراتور چهارم ارتباطی کشور (متولی توسعه زیرساخت فیبرنوری) از تمامی علاقه مندان به همکاری با این شرکت دعوت می کند تا از این فرصت طلایی که صرفا مختص نمایشگاه بین اللمللی تلکام است، استفاده کنند و با حضور در سالن هشتم نمایشگاه بین المللی تهران، فرم های استخدام را از مسئولین و کارشناسان این شرکت دریافت و آن را تکمیل کنند.
چهاردهمین نمایشگاه بین اللمللی ایران تلکام 2013 به مدت چهار روز در نمایشگاه بین المللی تهران دایر است و علاقه مندان به سرویس های مخابراتی و اپراتوری می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.
 پایان خبر/

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو