یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

گران‌فروشي سيم‌کارت‌ اپراتور سوم در بازار/ فروش به 2 برابر قيمت

رايتل

جمعه ۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۹:۰۰


در حالي که قيمت مصوب سيم‌کارت‌هاي اعتباري و ديتاي اپراتور سوم 20 هزار تومان است؛ در بازار به سختي مي‌توان فروشگاهي را يافت که سيم‌کارت رايتل را 20 هزار تومان عرضه کند. ميانگين قيمت رايتل در بازار 35 تا 40 هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس، اپراتور سوم بارها اعلام کرده که قيمت سيم‌کارت دائمي اين اپراتور 120 هزار تومان، قيمت سيم‌کارت اعتباري و قيمت سيم‌کارت ديتا 20 هزار تومان،‌ است و هر قيمتي غير از اين، گران‌فروشي است و پيگيري مي‌‌شود.

اما عليرغم اين اعلام چندباره‌، هنوز گران فروشي اين سيم‌کارت‌ها در بازار بي‌وقفه ادامه دارد و درک اين موضوع نياز به جست‌وجوي سخت ندارد.

با گذر از هر محل فروش سيم‌کارت مي‌توان ديد که سيم‌کارت‌‌هاي رايتل از 35 هزار تومان تا 40 تومان قيمت‌گذاري شده‌اند که اين قيمت بسته به رندي سيم‌کارت به 200 هزار تومان نيز مي‌رسد.

علاوه بر اين، اين تخلف در دفاتر پيش‌خوان دولت که نمايندگي مجاز رايتل هستند نيز تکرار مي‌شود و کمتر فروشگاهي را مي‌توان يافت که در آن سيم‌کارت اعتباري و ديتا رايتل 20 هزار تومان عرضه شده باشد.

با توجه به افزايش تمايل مردم به استفاده از سيم‌کارت‌هاي اپراتور نسل 3 و تکرار اين موضوع، ضروري است که مسئولان نهاد‌هاي نظارتي و اپراتور مربوطه اقدام جدي‌تري براي جلوگيري از تضييع حقوق مردم که اغلب راهي براي جبران آن نيست، انجام دهند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو