عضو هيات مديره شرکت مخابرات استان تهران از رفع مشکل فيش هاي تلفن ثابت در نوبت واگذاري تا پايان سال جاري خبر داد و گفت: به دليل نبود تجهيزات در برخي مراکز مخابراتي و حومه شهر تهران با مشکل عدم توسعه تلفن ثابت مواجه بوديم که با تامين تجهيزات اين روند در حال بهبود است.
سميع الله صادقي در گفتگو با خبرنگار مهر، درمورد فيش هاي در نوبت دريافت تلفن ثابت گفت: از سال گذشته به دليل نبود تجهيزات مخابراتي و تاخير در ورود اين تجهيزات به کشور با عقب افتادگي در توسعه خطوط تلفن ثابت مواجه شديم اما امسال با ورود تجهيزات مخابراتي اين موضوع تا حدي جبران شده است.
وي با بيان اينکه هم اکنون در بسياري از مراکز مخابراتي تهران مشکل فيش هاي در نوبت دريافت تلفن رفع شده و در حال توسعه خطوط تلفن هستيم ادامه داد: براي مثال در مراکز مخابراتي اگر 26 هزار فيش تلفن فروخته مي شود بالغ بر 30 هزار خط نصب شده است تا متقاضيان در نوبت دريافت تلفن نمانند و عدم ارائه به موقع خدمات در سال گذشته، جبران شود.
عضو هيات مديره شرکت مخابرات استان تهران با بيان اينکه بخشي از تجهيزات مخابراتي وارد شده و در حال نصب است و بخشي نيز در حال ورود به کشور است تصريح کرد: از تيرماه امسال به طور تقريبي اين روند بهبود پيدا کرده و تعداد دايري هاي تلفن ثابت در بسياري از مناطق تهران بيشتر از فروش شده است.
صادقي ادامه داد: چنانچه مشکل ورود و تامين تجهيزات مخابراتي رفع شود به طور قطع تا پايان سال 90 درصد مشکل فيش هاي باقي مانده در نوبت دريافت تلفن ثابت حل خواهد شد.
وي با بيان اينکه اين مشکل بيشتر در حومه تهران و شهرکهاي اطراف استان است افزود: مخابرات براي تلفن ثابت برنامه هاي توسعه اي مدنظر دارد.