یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

عزم مخابرات براي ارايه خدمات ارزش افزوده در شبکه تلفن ثابت

زارعيان

دوشنبه ۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۹:۰۰


به گفته مديرکل روابط عمومي شرکت مخابرات ايران، اين شرکت با همکاري شرکت "مبين‌ وان " سرويس‌هاي ارزش افزوده تلفن ثابت روي صوت، ADSL و سرويس‌هاي محتوايي ارايه خواهد کرد.

وايمکس نيوز -  داوود زارعيان با بيان اين مطلب گفت: شرکت مخابرات ايران قراردادي با يک شرکت ايتاليايي براي عرضه سرويس‌هاي ارزش افزوده منعقد کرده است که در اين راستا شرکتي ايراني ايتاليايي با نام «مبين وان» و با سهامداري مشترک شرکت مخابرات ايران و شرکت وان ايتاليا تاسيس شده است.
مديرکل روابط عمومي شرکت مخابرات ايران افزود: براساس قرارداد منعقد شده با اين شرکت، فعاليت در زمينه سرويس هاي ارزش افزوده تلفن ثابت را آغاز خواهيم کرد و 2 استان آذربايجان شرقي و خراسان رضوي نيز به عنوان پايلوت براي اجراي فاز نخست اين طرح انتخاب شده است که اين انتخاب با توجه به اعلام آمادگي استان‌ها براي مشارکت در اين کار انجام شده است.
وي در خصوص زمان‌بندي اجراي اين پروژه، گفت: اين پروژه در 3 مرحله انجام خواهد شد که فاز نخست شامل سرويس‌هاي روي بستر فعلي (صوت) است؛ فاز دوم سرويس‌هاي ارزش افزوده بر روي ADSL خواهد بود و در مرحله سوم نيز سرويس‌هاي روي صوت، ADSL و سرويس‌هاي محتوايي خواهيم داشت.
زارعيان بيان کرد: براساس زمان‌بندي پيش‌بيني شده فاز نخست که سرويس‌هاي روي صوت است قبل از پايان سال بايد انجام شود و مرحله نهايي پروژه نيز بايد طي 2 سال تکميل شود.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو