سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون رگولاتوري:

شرکت‌هايي که اينترنت را ارزان نکنند تخلف کرده‌اند

رضواني

شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۲:۰۰


معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوري گفت: مصوبه کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات درباره تعرفه ارائه خدمات اينترنت مبتني بر فناوري ADSL از تاريخ ابلاغ لازم الاجراست.

به گزارش روابط عمومي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي، حسن رضواني با اشاره به اينکه مصوبه 181 کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات در تاريخ 23 بهمن ابلاغ شده است، اظهار کرد: شرکت ارتباطات زيرساخت، شرکت مخابرات ايران و شرکت‌هاي ندا (PAP) از زمان ابلاغ مصوبه ملزم هستند حدود تعرفه، ضوابط و مقررات مربوط به ارائه خدمات اينترنت مبتني بر فناوري ADSL را رعايت کنند.

وي افزود: اين شرکت‌ها براي اجراي مصوبه کميسيون به مهلت زماني براي اصلاح قراردادها، تنظيم و تعريف تعرفه‌هاي جديد در سيستم‌هاي صورتحساب و شارژينگ نياز دارند، بر همين اساس رگولاتوري با در نظر گرفتن اين بازه زماني، پيگيري و نظارت لازم را براي اجراي مفاد مصوبه انجام خواهد داد.

او با تاکيد بر اينکه شرکت‌هاي ارتباطات زيرساخت، مخابرات ايران و PAP از زمان ابلاغ مصوبه ملزم به رعايت تعرفه‌ها هستند تصريح کرد: عدم رعايت تعرفه‌هاي مصوب تخلف و گران فروشي محسوب شده و اگر شرکت‌ها به هر عنوان بيش از سقف تعيين شده مبلغي را دريافت کنند ملزم به بازگرداندن اين مبالغ هستند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو