یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

همزمان با جشنواره‌ ملی ICT، برترین اپراتور کشور انتخاب می‌شود

 مومن بالله

چهارشنبه ۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۰:۰۰


به منظور ارج نهادن به تلاش‌های فعالان عرصه‌های فاوا، افتا و خدمات الکترونیکی، جشنواره ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار خواهد شد.

وایمکس نیوز - صمد مومن‌بالله، دبیر جشنواره با بیان این مطلب گفت: در جشنواره ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات برترین ارایه کنندگان خدمت، پژوهشگران، صنعت‌گران، تولیدکنندگان و پیمانکاران حوزه فاوا معرفی می‌شوند.
وی درباره محورهای برگزاری این همایش به شناسایی، انتخاب و معرفی برترین‌های عرصه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات اشاره کرد و گفت: فرهنگ‌سازی مناسب و تکریم مقام والای تلاشگران حوزه علم و صنعت فاوا، شتاب بخشیدن به خدمات قابل ارایه در راستای تحقق دولت الکترونیکی از مهم‌ترین محورهای برگزاری این جشنواره خواهد بود.
وی همچنین هدف از برگزاری جشنواره ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات را توسعه فضای رقابت در گستره فاوا و تلاش در جهت سالم‌سازی کار و تجارت دانست و گفت: با معرفی برترین‌ها در چنین جشنواره‌ای زمینه رشد و ارتقای صنعت فاوا و افتا فراهم خواهد شد.
دبیر جشنواره با بیان این که در این جشنواره برترین اپراتور نیز انتخاب خواهد شد، ادامه داد: این جشنواره در زمینه‌های تخصصی دولت الکترونیکی، ارایه خدمات ارتباطی برتر، فناوری اطلاعات و ارتباطات، پاسخگویی مناسب به مشتریان، نفرات برتر حوزه ICT، جلب اعتماد در رعایت مقررات و حقوق مشتریان و روابط عمومی الکترونیکی و پایگاه‌های اطلاع رسانی برتر را انتخاب خواهد کرد.
مومن‌بالله گفت: توسعه فرهنگ بهره‌گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارایه خدمت همواره مورد تاکید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده که چنین حرکت‌هایی می تواند شتاب بیشتری را به وجود آورده و کشور را به این اصل نزدیکتر کند.
وی گفت: این جشنواره در روز 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 همزمان با گرامیداشت هفته ارتباطات برگزار خواهد شد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو