یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

معاون بازاریابی و امور مشترکین اپراتور اول:

همراه اول سرویس مشترکان VIP راه‌اندازی می‌کند

عطوفي

چهارشنبه ۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۵:۰۰


به گفته معاون بازاریابی و امور مشترکین شرکت ارتباطات سیار ایران، به زودی سرویسی تحت عنوان مشترکان VIP در همراه اول راه‌اندازی می‌شود که با کمک آن تسهیلات ویژه‌ای برای مشترکان خوش‌حساب ارایه خواهد شد.

 

وایمکس نیوز - محمدمهدی عطوفی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان این مطلب گفت: مشترکان هر اپراتور به عنوان سرمایه اصلی آن محسوب می‌شود و اپراتورها در همین راستا اقدام به ارایه بهترین سرویس‌ها در جهت رضایت‌مندی مشترکان خود می‌کنند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون سهام همراه اول در فرابورس عرضه شده است، افزود: شرایط فعلی نسبت به گذشته کاملا متفاوت شده است بر همین اساس سعی داریم با ارایه سرویس‌های جدید در کنار جلب رضایت مشترکانمان میزان درآمد شرکت را هم افزایش دهیم.

وی گفت: بر همین اساس طبق مذاکرات انجام شده مشترکانی که در طول ارتباطشان با ما خوش حساب بودند به عنوان مشترکان VIP محسوب شوند و مزایایی برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.

عطوفی بیان کرد: اگر مشترک در طول دوره، کارکردش را به سقف ودیعه برساند خط تلفن او قطع نخواهد شد و به او پیامکی مبنی بر واریز بدهی ارسال می‌شود که مشترک می‌تواند با مراجعه به دفاتر امور مشترکان صورتحساب خود را پرداخت کند.
وی همچنین از راه‌اندازی سرویس منطقه‌ ویژه برای سیم‌کارت‌های دایمی همراه اول در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو