یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

افزايش سرعت شارژ موبايل تا 92 درصد

شارژر

چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴:۰۰


حالا که باتري‌ موبايل ها ديگر بزرگ‌تر از اين نمي‌شوند، همگي به دنبال بالا بردن سرعت شارژ آنها هستند. اين همان هدف Legion Meter است که کار خود را در سايت کيک استارتر آغاز کرد و حالا به يکي از محبوب ترين پروژه هاي اين سايت تبديل شده است.

وايمکس نيوز- اين دستگاه بيشتر به يک Mp3 پلير در قالب يک فلش درايو کوچک يو اس بي شباهت دارد تا يک شارژر، اما هدف اصلي آن بالا بردن سرعت شارژ به همراه ارائه انبوهي از اطلاعات براي شماست.

شيوه کار با اين وسيله بسيار راحت است؛ کافي است آن را به يو اس بي کامپيوتر و يا با يک مبدل به يک پريز برق وصل کنيد و از سمت ديگر، سيم شارژ اسمارت فون يا تبلت خود را به آن متصل کنيد تا به ادعاي سازندگان اين گوشي، سرعت شارژ باتري شما تا 92 درصد افزايش پيدا کند.

البته اين عدد 92 درصد براي گوشي آيفون 4 مشاهده شده و افزايش سرعت در اين تست از 73 درصد براي گوشي‌هاي آيفون 5 آغاز مي‌شود، در گوشي‌هاي اندرويدي به 88 درصد مي‌رسد و در نهايت در آيفون 4 به عدد 92 درصد مي‌رسد.

عامل اين اتفاق در Legion Meter يک بورد ويژه به نام PLX Accelerator است که با ارسال سيگنال‌هاي ويژه به دستگاه موبايلي شما بالاترين ميزان شارژ دهي را براي باتري آنها به ارمغان مي‌آورد. پس مي‌بينيد که اين وسيله مي‌تواند تا چه اندازه در مواقع اضطراري براي شما کاربردي باشد.

دومين ويژگي مثبت اين دستگاه، حالت Watt Hour آن است. اين حالت مي‌تواند ظرفيت واقعي باتري گوشي شما را با يک آناليز اختصاصي پيدا کند. دستگاه در اين حالت ميزان وات انرژي وارد شده در هر ساعت به باتري را محاسبه و تخميني از ظرفيت واقعي آن ارائه مي‌دهد.

يکي ديگر از ويژگي‌ هاي استثنايي اين وسيله صفحه نمايش کوچک 1280x32 پيکسلي از نوع OLED آن است. در اين صفحه نمايش مي‌توانيد ميزان انرژي ورودي به باتري، جريان، ولتاژ و زمان باقي مانده تا شارژ نهايي را به مشاهده کنيد. خالقان Legion Meter قول ارائه آن را در ماه اکتبر امسال و با قيمتي 69 دلاري داده‌اند.

منبع: فارس

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو