یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازديد دبير کل ITU از شرکت مبين‌نت

مبين نت

جمعه ۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۷:۰۰


حمدون توره دبيرکل اتحاديه‌ بين‌المللي مخابرات (ITU ) که به دعوت وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در ايران به سر مي‌برد، در ادامه‌ سفرش به کشورمان از شرکت ارتباطات مبين‌نت بازديد کرد.

وايمکس نيوز- حسين رياضي مديرعامل شرکت ارتباطات مبين‌نت اين ديدار را مقدمه‌اي براي گسترش همکاري‌هاي مبين‌نت با اتحاديه‌ي بين‌المللي مخابرات دانست. 
حمدون توره دبير کل ITU نيز ضمن ابراز خوش‌حالي از حضور در ايران، مبين‌نت را به دليل دانش فني و تکنولوژي بالا به عضويت در اتحاديه‌ي بين‌المللي مخابرات دعوت کرد.
در اين ديدار جابري معاون عمليات شرکت ارتباطات مبين‌نت، طي گزارشي به معرفي مبين‌نت و توان‌مندي‌هاي اين شرکت در ارايه‌ خدمات متنوع ارتباطي باندپهن بي‌سيم و هم‌چنين پوشش سراسري آن در کشور پرداخت.
در ادامه حمدون توره از عملکرد مبين‌نت در ارايه‌ خدمات گسترده‌ باندپهن بي‌سيم تمجيد کرده و از بخش‌هاي مختلف مبين‌نت بازديد کردند.
دبيرکل اتحاديه‌ بين‌المللي مخابرات (ITU)، در بازديد از بخش‌هاي مختلف مبين‌نت مانند واحدهاي تکنولوژي، طراحي، آي‌تي، نگه‌داري شبکه، مرکز خدمات مشترکان، بازاريابي و فروش، آماده‌سازي تجهيزات سايت‌ها، مودم‌ها و… از پويايي اقدامات انجام شده اظهار شگفتي کرد.
در پايان اين بازديد، حمدون توره عملکرد مبين‌نت را در ارايه‌ي خدمات ارتباطي باندپهن بي‌سيم مورد تحسين قرار داد و گفت: «مبين‌نت با به‌کارگيري فناوري‌هاي نوين توانسته است در اين حوزه در کشور ايران جايگاه بسيار خوبي را کسب کند. اما من به مديران مبين‌نت توصيه مي‌کنم تنها به اين حد از پيشرفت اکتقا نکرده و با ديدجهاني، شبکه‌ مبين‌نت را در سطح دنيا مطرح کنيد.» 
دبيرکل اتحاديه‌ بين‌المللي مخابرات در پايان اين ديدار به مبين‌نت وعده داد در راه پيشرفت و توسعه‌ مبين‌نت کمک و مشاوره‌هاي خود را دريغ نخواهد کرد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو