چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

رگولاتوري اعلام کرد

تخلف 10شرکت مخابرات استاني در فروش پهناي باند

پهناي باند

شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۸:۰۰


معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوري از تخلف در فروش پهناي باند بيش از حد مجاز از سوي شرکت مخابرات ايران در 10 استان خبر داد.

وايمکس نيوز- معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوري از تخلف در فروش پهناي باند بيش از حد مجاز از سوي شرکت  مخابرات ايران در 10 استان آذربايجان شرقي، آذربايجان غربي، اردبيل، بوشهر، چهارمحال و بختياري، خراسان جنوبي، فارس، کردستان، گيلان و مازندران خبر داد.

حسن رضواني با اشاره به نظارت مستمر رگولاتوري بر عملکرد و کيفيت سرويس ارائه شده از سوي اپراتورها گفت: بررسي و ارزيابي هاي انجام شده از وضعيت و تناسب پهناي باند تامين و عرضه شده از سوي شرکتهاي مخابرات استاني نشان مي‌دهد در اين 10 استان فروش پهناي باند اينترنت شرکت مخابرات ايران بيش از حد مجاز بوده و اين موضوع کاهش کيفيت خدمات ارائه شده به مشتريان را در اين استانها در پي داشته است.

وي در تشريح اقدامات رگولاتوري در اين خصوص اظهار کرد: در اين زمينه تذکر و اخطارهاي لازم براي افزايش پهناي باند و توقف فروش سرويس به مشتريان جديد تا زمان ارتقاء پهناي باند شرکت‌هاي مخابرات استاني  داده شده است و اين شرکت ها به منظور جلوگيري از ضرر و زيان به مشتريان، در حال پيگيري ارتقاء پهناي باند و بهبود کيفيت سرويس خود هستند.

رضواني افزود: شرکت هاي مخابرات استاني موظفند ضمن ارتقاء پهناي باند و کيفيت سرويس ارائه شده، خسارت ايجاد شده براي  مشترکين فعلي را مطابق توافقنامه سطح خدمات (SLA) پرداخت کنند.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوري در باره پاسخگويي به نياز متقاضيان سرويس‌هاي اينترنت پرسرعت در اين استانها تاکيد کرد: با توجه به وضعيت فعلي پهناي باند شرکت مخابرات ايران در استانهاي نام برده شده، به متقاضيان توصيه مي شود تا زمان رفع مشکلات موجود و افزايش کيفيت سرويس از سوي شرکت مخابرات ايران و اعلام رسمي رفع مشکل از سوي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي از خدمات ساير دارندگان پروانه در اين استانها استفاده کنند.

?وي خاطر نشان کرد:  نامناسب بودن شرايط، دراختيار نداشتن امکانات لازم جهت ارائه خدمات به متقاضيان جديد و ادامه فروش خدمات به بهانه عدم همکاري ساير شرکتها با شرکت مخابرات ايران قابل قبول نبوده و شرکتهاي مخابرات استاني مي بايست پس از رفع مشکلات و ايجاد شرايط مطلوب نسبت به توسعه خدمات خود و جذب مشتري جديد اقدام کنند.

منبع: فارس

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو