سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرب الاجل وزير رو به اتمام است؛

راهکارهاي افزايش سرعت اينترنت به زودي اعلام مي‌شود

اينترنت

شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۶:۰۰


معاون سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي از تشکيل کارگروهي متشکل از نمايندگان شرکت ارتباطات زيرساخت و رگولاتوري و نيز اپراتورهاي اينترنت و مخابرات براي بررسي وضعيت اينترنت کشور خبر داد.

وايمکس نيوز- ضرب الاجل وزير ارتباطات براي افزايش سرعت و کيفيت اينترنت به شرکت ارتباطات زيرساخت و سازمان تنظيم مقررات رو به اتمام است. محمود واعظي در نامه اي يک ماه به اين دو سازمان زمان داد تا ابعاد مختلف رفع مشکلات اينترنت را شناسايي و آن را اعلام کنند.

پيش از اين حسن کريمي معاون شرکت ارتباطات زيرساخت به مهر گفته بود اين وزارتخانه براي تدوين چارچوبهاي لازم در جهت ارتقاي سرويس اينترنت يک ماه به شرکت ارتباطات زيرساخت زمان داده است.

وي با اشاره به اقداماتي که از سوي شرکت ارتباطات زيرساخت، براي اجراي اين دستور انجام شده است گفت: ما جلساتي با شرکتهاي اينترنتي – PAP ها ، شرکت مخابرات ايران، شرکت هاي مخابرات استاني، اپراتورهاي موبايل و سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي ترتيب داده ايم و در حال پيگيري موضوع هستيم.

در اين راستا حسن رضواني معاون سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در گفتگو با خبرنگار مهر، از تشکيل کارگروه بررسي رفع مشکلات اينترنت خبر داد و گفت: در اين کارگروه نمايندگان شرکت ارتباطات زيرساخت، سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، شرکتهاي اينترنتي و مخابرات عضو هستند و کيفيت شبکه را مورد بررسي قرار داده اند.

وي با بيان اينکه در اين جلسات مشترک، کارهاي عملياتي براي تحقق دستور وزير ارتباطات انجام شده است گفت: برخي از موانع پيش رو براي کيفيت اينترنت رفع شده و برنامه هاي بلندمدت و کوتاه مدت براي حل آن نيز مشخص شده است.

رضواني از ارزيابي ارائه خدمات اينترنت شرکتهاي اينترنتي خبر داد و گفت: نتايج کيفيت سرويس اين اپراتورها بزودي اعلام مي شود.

معاون رگولاتوري با اشاره به جلسات مشترک برگزار شده خاطرنشان کرد: راهکارهاي حل مشکل و افزايش سرعت اينترنت و کيفيت آن به زودي اعلام خواهد شد.

منبع: مهر

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو