یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

مدير عامل شرکت مخابرات تاکيد کرد

استفاده از تکنولوژي براي ارايه خدمات مخابراتي به مشتريان

پوررنجبر

دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۷:۰۰


مديرعامل شرکت مخابرات ايران معتقد است که استراتژي IT در هر سازماني حياتي است، لذا با داشتن يک برنامه قوي در حوزه فناوري اطلاعات مي توانيم همواره يک شرکت توانمند داشته باشيم.

وايمکس نيوز- پوررنجبر با تأکيد بر اينکه وجود استراتژي IT مشکلات روند فعاليت سيستم‌ها و فرآيندها را کاهش مي‌دهد اظهار کرد: اگر الگوها و مدلهاي استراتژي تدوين شده در حوزه فناوري اطلاعات شرکت مخابرات ايران به طور کامل پياده شود، تمام بخشهاي شرکت را سامان خواهد داد.

 

 

وي با اعلام اينکه حوزه ICT کشور توان بالقوه بالايي دارد، گفت: اگر از گذشته به وجود فناوري اطلاعات در شرکت مخابرات ايران اهميت داده مي شد، اکنون در يک شرايط بسيار شکوفا بوديم.

 

 

مديرعامل شرکت مخابرات ايران، وجود نگاه استراتژيک در تمامي بخش‌هاي شرکت را ضروري دانست و افزود: اگر مديران در حوزه‌هاي خود نگاه استراتژيک داشته باشند، کاستي‌ها به فرصت تبديل خواهد شد.

 

بر اساس اطلاعات نشريه ارتباطات، پوررنجبر خاطرنشان کرد: حوزه فناوري اطلاعات در شرکت مخابرات ايران بايد از منظر خدمات به فرآيندها بنگرد؛ لذا بايستي ببينيم نياز مردم در اين حوزه چيست تا بتوانيم آن‌ها را حل کنيم.

 

 

وي با تأکيد بر اينکه امروزه ما در کشور، مشکل فناوري نداريم افزود: از آنجايي که شرکت مخابرات ايران، يک شرکت خدماتي است، بايد با اصلاح فرآيندها، تکنولوژي را در جهت ارايه‌ي بهترين خدمت به مشتري عملياتي کنيم.

منبع: ايسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو