یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

چراغ مبين‌نت در ملاير خاموش مي‌شود

مبين نت

شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳:۰۰


برخي از هموطنان در شهرستان ملاير واقع در استان همدان طي تماس‌ با تسنيم ضمن ابراز نگراني از برنامه شرکت مبين‌نت براي توقف خدمات در اين شهرستان درباره صحت و سقم چنين موضوعي پرسيدند.

وايمکس نيوز-محمد که از ساکنان ملاير است و وايمکس مبين‌نت دارد، مي‌گويد که فردي به عنوان نماينده اين شرکت با او تماس گرفته و گفته است که طي يکي دو روز آينده آماده تحويل مودم خود شويد.

وي همچنين گفت: چنين تماس و پيامي براي اولين بار است که از سمت اين شرکت صورت گرفته و از اين حيث تصميم گرفتم صحت اين موضوع را جويا شوم.
ما هم در تماس با مرکز تماس مبين‌نت به صحت اين موضوع پي برديم و متوجه شديم که چراغ وايمکس اين شرکت در ملاير طي هفته‌هاي آتي به خاموشي خواهد گراييد اما براي بررسي دليل چنين اقدامي، گفت‌وگويي با حميدرضا زماني مدير روابط عمومي اين شرکت داشتيم.
وي با اشاره به اينکه سرمايه‌گذاري هنگفتي را در سطح کشور براي ايجاد زيرساخت‌هاي گسترده و تأمين تجهيزات مورد نياز براي شکل‌گيري شبکه‌ وايمکس داشته‌ايم گفت: حضور در شهرهاي کوچک براساس تعهدات پوششي رگولاتوري انجام شده بود. در حالي که ما براساس طرح تجاري خود و براي پوشش هزينه‌هاي سنگين نگهداري ناگزيريم منابع و امکانات موجود را مديريت کنيم و به مکان‌يابي نقاطي براي استقرار سايت‌هايمان بپردازيم که تقاضاي بالايي دارند.
مدير روابط عمومي مبين‌نت با تأکيد بر اينکه در اين زمينه به توافق با رگولاتوري رسيديم، گفت: با تماس تلفني و پيامک مشترکان خود در ملاير را از اين اقدام آگاه ساختيم و اکنون نيز در حال ارسال نامه به آنها براي معرفي نماينده‌اي هستيم که مودم‌ها را از آنان تحويل گرفته و هزينه آن و همچنين هزينه مابقي طرح خريداري شده را به حساب آنها واريز کنيم.
او در ادامه درباره برنامه توسعه و همچنين انتقال سايت‌هاي جمع‌آوري شده گفت: سرمايه‌گذاري و توسعه ما در حوزه وايمکس و فناوري‌هاي ارتباطي نسل‌هاي جديد با توجه به مجوزهاي دريافتي براساس نياز بازار و استراتژي تببين‌شده مبين‌نت انجام خواهد شد. در مورد سايت‌هاي جمع‌آوري شده نيز در حال نصب آنها در تهران، مراکز استان‌ها و شهرهايي هستيم که با رشد تقاضا در آنها براي ارائه خدمات مواجهيم.
زماني ابراز کرد: تمامي هزينه‌هاي چند صد ميليوني راه‌اندازي يک سايت، هزينه‌هاي بالاي نگهداري در اين صنعت و حق پروانه 108 ميليارد توماني پرداختي اين اپراتور دست به دست هم داده‌اند تا اقتصادي فکر و عمل کردن در اولويت نخست کار ما قرار گيرد و به فکر سرمايه‌گذاري در مناطقي باشيم که بيشترين بازخورد را از آن‌جا خواهيم داشت.
منبع: خبرگزاري تسنيم

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو