یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

معاون بازاریابی شرکت ارتباطات سیار ایران:

50 درصد مشترکان قبوض خود را غیرحضوری پرداخت می کنند

عطوفي

جمعه ۱۷ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۸:۰۰


به گفته معاون شرکت ارتباطات سیار، در صورتی که مشترکی برنده قرعه کشی طرح های تشویقی همراه اول شود که سیم‌کارت خود را به صورت صلح نامه ای خریداری کرده باشد تابع حکم مراجع قانونی هستیم. <BR>

وایمکس نیوز - محمد مهدی عطوفی در مراسم قرعه کشی جوایز مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول گفت: از نظر همراه اول جوایز قرعه کشی به مشترکی تعلق می گیرد که سیم‌کارت به نام وی باشد و در صورتی که مشترک سیم‌کارت را به روش‌هایی چون صلح نامه ای و یا قراردادی خریداری کرده باشد باید از مجرای قانونی این مشکل حل شود.
وی با بیان اینکه در مراسم قرعه کشی طرح نوید همراه اول به مشترکان اعتباری که در بازه زمانی اول تیرماه تا آخر شهریورماه امسال سیم‌کارت صفر خود را فعال کرده و یا از روش های الکترونیکی و غیرحضوری برای شارژ سیم‌کارت خود استفاده کرده اند به قید قرعه جوایزی تعلق می‌گیرد ، افزود: بیش از 100 درصد اهداف همراه اول برای خرید شارژ الکترونیکی و پیاده سازی بانکداری الکترونیکی در این بخش محقق شده است.
وی با تاکید بر اینکه حدود 8 میلیون نفر از مشترکان سیم‌کارت‌های دایمی همراه اول قبوض صورتحساب خود را به صورت الکترونیکی پرداخت کرده‌اند، گفت: این آمار بیش از 50 درصد مشترکان را تشکیل می‌دهد که امید می رود تا پایان امسال درصد پرداخت غیرحضوری مشترکان به 65 درصد برسد.
وی با اشاره به روش های متفاوت پرداخت غیرحضوری برای مشترکان سیم‌کارت‌های دایمی از روش جدید "بانک پرداخت " نام برد و اضافه کرد: تمامی مشترکانی که در بانک صادرات حساب داشته باشند می توانند با تولیت دادن به بانک صادرات قبوض خود را به صورت خودکار پرداخت کنند. به این معنی که بانک صادرات با دریافت مجوز از مشتریان خود می تواند از حساب مشترک هزینه مکالمه وی را کسر و برداشت کند.
عطوفی گفت: به این ترتیب دیگر نیازی به پرداخت صورتحساب از سوی مشترکان نیست. همچنین تلفن بانک هم روشی است که امکان پرداخت از سامانه 09990 را برای مشترکان فراهم می کند. در این روش مشترک بدون پرداخت هزینه می تواند نسبت به وصل ارتباط خود در لحظه اقدام کند.
وی با اشاره به سومین روش برای پرداخت صورتحساب مشترکان از سامانه جیرینگ نام برد و گفت: این سرویس از اردیبهشت ماه سال 90 برای همه فعال می شود که پرداخت الکترونیکی را با روش های جدید امکان پذیر می کند.
معاون شرکت ارتباطات سیار در مورد طرح اعتبار سنجی مشترکان همراه اول نیز گفت: در این طرح موفق نبودیم که علت اصلی آن نبود سامانه منسجم کردیت دیتینگ است. چرا که ارزیابی مشترکان براساس اطلاعات خودمان نمی تواند به تنهایی منبع مناسبی باشد.
وی با بیان اینکه به اطلاعات درآمدی مشترکان دسترسی نداریم افزود: لازمه اجرای این طرح این است که یک بانک بزرگ در کنار همراه اول قرار گیرد.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو